دانلود بازی Wizard of Legend 2 برای کامپیوتر

بازی Wizard of Legend 2 یک اثر اکشن و روگ لایک است که بازیکنان را در دنیایی پویا و پر از چالش‌های دشوار، مبارزات سریع و مهارت جادویی غرق می‌کند. این دنباله بر اساس موفقیت بازی Wizard of Legend، عناصر اصلی را که بازی اول را بسیار جذاب کرده، می‌گیرد و آنها را با تصاویر سه بعدی، حالت چند نفره همکاری و مکانیک‌های طلسم سازی عمیق‌تر به ارتفاعات جدیدی ارتقا می‌دهد. Wizard of Legend 2 در قلب خود به ریشه‌های سبک روگ لایک وفادار می‌ماند و هیجان مبارزه را با درجه بالایی از قابلیت پخش مجدد به بازیکنان ارائه می‌دهد. هر دست از این بازی به لطف دشمنان تصادفی متفاوت است.

حلقه مرکزی بازی شامل جمع آوری جادوهای قدرتمند، معروف به Arcana و تقویت توانایی‌های مبارزه‌ای خود در برابر امواج دشمنان و باس‌های پیچیده است. مانند دیگر بازی‌های این سبک، هر کدام از این مراحل این عنوان متفاوت هستند. پس از مرگ، مقداری پیشرفت را از دست می‌دهید، اما ارتقاهای کلیدی یا دانش خود را حفظ می‌کنید تا بازی های آینده را آسان‌تر و باارزش‌تر کند. این ساختار حس رشد ثابتی را فراهم می‌کند و بازیکنان را تشویق می‌کند تا یک بار دیگر به میدان نبرد شیرجه بزنند. حالت چند نفره نیز یک مزیت اجتماعی و رقابتی به بازی اضافه می‌کند. جادوگران می توانند یا با هم همکاری کرده یا علیه هم مبارزه کنند.

Wizard of Legend 2 از سبک هنری سه بعدی پر جنب و جوش استفاده می‌کند که سرزمین‌های شناور و مناظر جادویی آن را زنده می‌کند. جلوه های بصری بازی زیبایی رنگارنگ و عجیبی را با طلسم‌های خیره کننده و انیمیشن‌های پویا حفظ می‌کند که هر نبردی را پر انرژی و زنده می‌کند. گرافیک سه بعدی نه تنها جذابیت بصری را افزایش می‌دهد، بلکه باعث می‌شود دید پویاتری در طول نبرد ایجاد شود و به گیم‌پلی عمق بیشتری ببخشد زیرا بازیکنان می‌توانند بهتر در مورد فاصله‌ها قضاوت کنند، حملات را دور بزنند و دشمنان را هدف قرار دهند. اگر به بازی های اکشن جادوگری با المان روگ لایک علاقه دارید، این بازی را دریافت کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Spells and Secrets و  Wizard with a Gun را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wizard of Legend 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 3570 or AMD FX 8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 2GB or AMD RX 460 2GB
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 8400 or AMD Ryzen 5 2600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660 6GB, or NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB, or AMD RX 590 8GB, or AMD RX 6500XT 4GB
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

source

توسط funkhabari.ir