یکی از مواردی که میتواند پیش از انتخاب مدل موهای 💇‍♀️ جدید به شما کمک کند، استفاده از سایت و سرویس‌های آنلاین برای تست انواع مدل‌ها بر روی صورتتان است.

این کار به شما اجازه میدهد تا از قبل ببینید چه مدل و رنگی بیش از همه به صورت شما می‌آید. به همین دلیل در این مطلب از انزل وب به معرفی ۱۳ برنامه و سایت تست مدل مو آنلاین مناسب صورت شما بر اساس هوش مصنوعی میپردازیم.

بهترین سرویس تست مدل مو آنلاین پسرانه و زنانه

The Best Online Hairstyle Try-On Service for Men and Women + AI Tools

به طور خلاصه برای تست مدل مو آنلاین هوش مصنوعی میتوانید از ابزارهای زیر استفاده کنید:

نام سرویس نقاط قوت نقاط ضعف
Canva مناسب تغییر رنگ و حالت مو، بهره‌گیری از هوش مصنوعی محدودیت بودن ظرفیت استفاده رایگان
YouCam Online editor تغییر مدل مو و ارائه پیشنهاد بر اساس فرم صورت، دارای مدل‌های مردانه و زنانه، امکان تغییر رنگ، خروجی با کیفیت استفاده رایگان به صورت محدود میباشد.
ModiFace Hair Color مناسب برای تست رنگ موهای مختلف، امکان استفاده از دوربین لایو (Live Camera) عدم امکان تغییر مدل مو، محدود بودن برخی از رنگ‌ها
fotor امکان انتخاب رنگ و مدل موهای مختلف، مناسب برای آقایان و خانم‌ها، بهره‌گیری از هوش مصنوعی استفاده رایگان محدود میباشد، کم بودن تنوع رنگ موها
REDKEN قابلیت امتحان کردن رنگ موها با تناژهای مختلف، بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری عدم امکان دانلود تصاویر، محدودیت در رنگ‌ها
Garnier مناسب برای تست رنگ موهای مختلف کم بودن تناژ برخی از رنگ‌ها
Hairstyle دارای تنوع بسیار زیادی از مدل موی سلبریتی‌ها ارائه خروجی‌های مصنوعی و غیر طبیعی، زمانبر بودن فرایند تغییر مدل مو
Perfect Corp امکان تغییر مدل‌های مختلف، رابط کاربری سریع و آسان تنوع کم در مدل و رنگ موها

اپلیکیشن‌های تغییر مدل و رنگ مو

YouCam Makeup (اندروید و آیفون) دارای ابزارهای مختلف و تنوع بالا، بهره گیری از هوش مصنوعی برای ارائه خروجی بهتر نیاز به تهیه اشتراک ویژه برای استفاده از قابلیت‌ها
Hair Color Changer (اندروید و آیفون) سبک بودن برنامه، دارای امکانات و تنوع قابل قبول طبیعی نبودن نتیجه برخی از ویرایش‌ها
Hair Makeover (اندروید) دارای تنوع بالا از انواع رنگ و مدل مو، مناسب برای خانم ها  آقایان برخی از قابلیت ها تنها به صورت پولی قابل استفاده است.
FaceApp (اندروید، آیفون) قابلیت های ویرایشی مختلف برای استفاده از برخی امکانات نیاز به اشتراک پولی خواهید داشت.
Beard Man (اندروید) مناسب برای امتحان کردن انواع مدل مو، ریش و سبیل مردانه تبلیغات زیاد در برنامه

ابزار و سایت تغییر رنگ مو آنلاین میتوانند راهکار خوبی برای ادیت تصاویر و تجربه رنگ موهای جدید باشد. در حال حاضر انجام اینکار با استفاده از وبسایت‌ها به صورت آنلاین یا بوسیله اپلیکیشن‌های مختلف امکان پذیر است. سایت‌های هوش مصنوعی تغییر رنگ مو انلاین میتوانند مدل و رنگ موها را بر اساس چهره تغییر دهند و خروجی بسیار قوی‌تری داشته باشند. در ادامه برخی از بهترین ابزارهای تست مدل مو آنلاین مردانه و زنانه را معرفی خواهیم کرد.

۱- سایت Canva

وب سایت و اپلیکیشن Canva یکی از برنامه‌های پرقابلیت برای ادیت تصاویر است که شما میتوانید از آن در زمینه‌های مختلف استفاده کنید. یکی از  کاربردی‌های آن نیز مربوط به ادیت تصاویر و قرار استفاده از مدل‌ موهای مختلف روی آنها است. شما میتوانید برای اینکار وارد سایت Canva یا اپلیکیشن اندروید یا آیفون آن شوید و تصویر مورد نظرتان را به آن وارد کنید.

آپلود تصویر به Canva

حالا روی عکس مورد نظرتان بزنید و Edit را بزنید. در اینجا از منوی نمایش داده شده در سمت راست، از بخش image Studio ابزار Magic Edit را انتخاب کنید.

سایت تست مدل مو آنلاین

حالا با استفاده از براش (Brush) به دقت موها را انتخاب کنید. شما حتی میتوانید سایز براش را نیز کم یا زیاد کنید. در پایین این بخش باکسی نمایش داده میشود که از طریق آن میتوانید مدل موی مورد نظرتان را در چند جمله به زبان انگلیسی توصیف کنید.

انتخاب موها در برنامه کنوا

پس از اتمام کار، از دکمه Done برای تکمیل فرایند استفاده کنید. خوشبختانه وبسایت Canva به هوش مصنوعی مجهز شده است و با نوشتن توضیحات مورد نظرتان شما میتوانید ۴ تصویر دریافت و یکی از آنها را انتخاب کنید.

تغییر رنگ مو در برنامه Canva

نقاط ضعف وب سایت Canva

  • با وجود تمامی قابلیت‌ها، عملکرد وب سایت برای تغییر مدل مو و کوتاه یا بلند کردن مطلوب نیست و برنامه بیشتر مناسب تغییر رنگ مو است.

۲- اپلیکیشن YouCam Makeup

برنامه YouCam Makeup یکی از ابزارهایی است که از آن میتوانید برای ادیت و آرایش صورت در تصاویر استفاده کنید. این برنامه شامل قابلیت های مختلفی مثل تغییر رنگ چشم، رنگ لب‌ها، فرم صورت و بدن، آرایش صورت و رنگ مو است. شما میتوانید این برنامه را برای گوشی‌های اندرویدی از طریق گوگل پلی و برای آیفون بوسیله اپ استور دانلود و استفاده کنید.

ویژگی‌های اپلیکیشن YouCam Makeup

  • افزایش دقت و کیفیت
  • رابط کاربری سریع و آسان
  • امکان انتخاب مدل مو با هوش مصنوعی
  • ارائه ابزارهای مختلف برای تغییر رنگ پوست، چشم، لب و…
  • تنوع بالا در انتخاب رنگ و مدل مو

نقاط ضعف

  • برخی از قابلیت‌های این برنامه فقط با اشتراک ویژه قابل استفاده میباشد.

اپلیکیشن YouCam Makeup

۳- سایت YouCam Online editor

علاوه بر اپلیکیشن YouCam Makeup که در بخش بالا آن را معرفی کردیم، شما میتوانید از وبسایت YouCam Online editor نیز به شکل آنلاین و بدون نیاز به نصب برنامه استفاده نمایید. این ابزار نیز میتواند با استفاده از هوش مصنوعی عملکرد بسیار خوب و قوی برای امتحان کردن مدل موهای مختلف داشته باشد برای استفاده از آن تنها لازم است وارد صفحه تغییر مدل مو با هوش مصنوعی شوید و تصویر خود را بارگذاری کنید.

تغییر مدل مو با سایت YouCam Online editor

حالا تصویر به صورت کامل اسکن میشود تا بهترین مدل مو بر اساس شکل و فرم صورت پیشنهاد شود. در ادامه شما میتوانید از بین مدل موهای نمایش داده شده مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید و روی دکمه Generate بزنید.

ویژگی‌های YouCam Online editor

  • دارای متنوع بالای مدل‌ها برای آقایان و خانم‌ها
  • خروجی طبیعی و با کیفیت
  • دارای ابزارهای ویرایشی متنوع
  • امکان استفاده آنلاین بدون نیاز به ایجاد حساب

نقاط ضعف

  • استفاده از این ابزار به صورت رایگان محدود به ۴ امتیاز است.
  • برای دریافت خروجی مناسب تصویر باید واضح باشد.

سایت تست مدل مو آنلاینYouCam Online editor

۴- سایت تست مدل مو آنلاین ModiFace Hair Color

یکی دیگر از ابزارهای مفید برای تست رنگ مو روی چهره هوش مصنوعی ModiFace است. این ابزار برای یک برند آرایشی توسعه پیدا است و میتوانند رنگ‌ موهای مختلف را بر روی چهره اعمال کند برای استفاده از آن وارد صفحه امتحان کردن رنگ مو بروید و روی دکمه Try Now بزنید. سپس تصویر مورد نظرتان را آپلود کنید یا از قابلیت Live Camera استفاده کنید تا بتوانید رنگ موی انتخاب شده را به صورت زنده روی چهره خود ببینید.

وبسایت ModiFace

ویژگی‌های ModiFace

  • تنوع بالای رنگ موها
  • امکان مشاهده آنلاین و رایگان رنگ مو با استفاده ار دوربین لایو (Live Camera)
  • قابلیت تنظیم شدت رنگ
  • امکان دانلود تصویر
  • مقایسه رنگ فعلی با رنگ انتخاب شده

نقاط ضعف

  • کند بودن پردازش در برخی مواقع
  • عدم امکان تغییر مدل موها

وبسایت ModiFace برای تغییر رنگ مو

شما حتی میتوانید از اپلیکیشن Style My Hair نیز برای گوشی‌های اندروید و آیفون نیز استفاده کنید تا از طریق ابزارهای آن مدل و رنگ موهایتان را تغییر دید.

۵- اپلیکیشن Hair Color Changer

یکی دیگر از برنامه‌هایی که میتوانید برای تست مدل مو آنلاین رایگان از آن استفاده کنید، Hair Color Changer است. این اپلیکیشن‌ها میتواند با شناسایی مو در تصاویر رنگ آنها را به سرعت بر اساس انتخاب شما تغییر دهند. این مسئله باعث میشود تا افراد بتوانند تشخیص دهند چه رنگ مویی برای آنها بهتر است. اگرچه این برنامه‌ها نسبت به سایر ابزارها ساده‌تر هستند اما میتوانند برای برخی از افراد کاربردی باشند.

کاربران میتوانند این برنامه را برای سیستم اندروید از طریق گوگل پلی و برای آیفون با استفاده از اپ استور دانلود کنند.

ویژگی‌های اپلیکیشن Hair Color Changer

  • رابط کاربری ساده و سریع
  • ارائه سریع خروجی
  • سبک بودن و عدم نیاز به فضای زیاد

نقاط ضعف

  • نبود امکانات ویرایشی متنوع
  • عدم امکان تغییر مدل مو
  • ممکن است نتیجه برای برخی از تصاویر چندان طبیعی نباشد

اپلیکیشن Hair Color Changer

۶- سایت تست مدل مو آنلاین fotor

اگر به دنبال سایت تست مدل مو آنلاین باشید، سایت fotor برایتان ابزار کاربردی خواهد بود. این سایت دارای امکانات مختلف ویرایشی بر اساس هوش مصنوعی است که قابلیت تغییر رنگ مو به صورت آنلاین نیز شامل آن میشود. برای شروع کار با آن وارد صفحه Hair Color Changer این سایت شوید و با یک حساب کاربری در آن وارد شوید. سپس روی دکمه Change Hair Color Now بزنید.

سایت تست مدل مو آنلاین fotor

در صفحه نمایش داده شده، با زدن Click to Upload Image تصویر خود را در سایت بارگذاری کنید. سپس از بین مدل موهای زنانه و مردانه، مدل و رنگ مدنظر خودتان انتخاب کنید. در نهایت برای ساخته شدن تصویر روی دکمه Generate بزنید و صبر کنید تا خروجی آماده شود.

ویژگی‌های سایت fotor

  • رابط کاربری و امکان استفاده ساده
  • امکان تغییر مدل و رنگ مو برای آقایان و خانم‌ها
  • استفاده از هوش مصنوعی برای ارائه خروجی بهتر

نقاط ضعف

  • تنوع کم در رنگ مو
  • ارائه خروجی های غیر طبیعی در برخی از تصاویر
  • محدود بودن امتیاز استفاده به صورت رایگان

تغییر رنگ و مدل مو با وبسایت fotor

۷- وبسایت REDKEN

یکی دیگر سایت تست مدل مو آنلاین، REDKEN است. با استفاده این سایت میتوان رنگ موهای بسیار متنوعی را روی تصاویر با تناژهای رنگی مختلف قرار داد. استفاده از این سایت بسیار ساده است شما میتوانید از آن با آپلود تصویر یا به صورت لایو با استفاده از دوربین تلفن همراهتان استفاده کنید تا رنگ‌های مختلف را روی موهایتان ببینید. برای استفاده از آنها تنها لازم است روی دکمه Try On Now در صفحه اصلی بزنید و یک تصویر را آپلود و رنگ‌های مختلف را امتحان کنید.

وبسایت REDKEN

ویژگی‌های وبسایت REDKEN

  • امکان استفاده سریع از رنگ‌های مختلف
  • رابط کاربری آسان
  • امکان مقایسه رنگ موی فعلی با انتخاب شده

نقاط ضعف

  • عدم امکان دانلود تصاویر
  • محدود بودن در برخی از رنگ‌ها

سایت تست مدل مو آنلاین REDKEN

۸- سایت تست مدل مو آنلاین Garnier

از دیگر روش‌ها برای تست رنگ مو روی چهره هوش مصنوعی، استفاده از سایت برندهای سازنده رنگ مو مثل Garnier است. این سایت ها امکان امتحان و مقایسه رنگ‌های مختلف را پیش از خرید به افراد میدهند. به همین دلیل شما میتوانید با رفتن به صفحه hair-colour در سایت Garnier، به سمت پایین اسکرول کنید تا دکمه upload photo  را ببینید. حالا تصویر مورد نظر را وارد سایت کنید و از بین رنگ‌های مختلف، تناژهای رنگی را تست کنید.

تست رنگ مو در سایت Garnier

ویژگی‌های سایت Garnier

  • امکان امتحان کردن رنگ موهای مختلف بدون محدودیت
  • دارای تناژهای رنگی مختلف

نقاط ضعف

  • محدود بودن برخی از رنگ ها

وبسایت تست آنلاین رنگ مو Garnier

۹- سایت تست مدل مو آنلاین Hairstyle

یکی از سایت مدل مو انلاین، وبسایت Hairstyle است. در این سرویس شما میتوانید تصویر مورد نظرتان را آپلود کنید و از بین مدل موهای افراد مشهور مدل موی مورد نظرتان ایجاد کنید. این وبسایت به نوعی ابزاری است که تصویر چهره شما را به جای فرد مورد نظر قرار میدهد. اگرچه خروجی‌های این سایت چندان مطلوب و طبیعی نیست اما شما میتوانید از بیش از ۱۳۰۰ تصویر و مدل موی مختلف استفاده کنید. علاوه بر آن ما میتوانید رنگ مدل موها را نیز بر اساس سلیقه خودتان تغییر دهید.

سایت تست مدل مو آنلاین Hairstyle

ویژگی‌های وبسایت Hairstyle

  • تنوع بالای مدل موها
  • امکان تغییر رنگ و مدل مو
  • شامل مدل موهای مردانه و زنانه

نقاط ضعف

  • طبیعی نشدن خروجی تصویر
  • فرایند زمانبر و پیچیده برای ساخت حساب کاربری در سایت
  • تصاویر انتخاب شده باید حتما واضح و با شرایط نوری مطلوب باشند.

وبسایت Hairstyle

۱۰- اپلیکیشن Hair Makeover

اپلیکیشن Hair Makeover از شرکت Modiface یکی از بهترین ابزارهای تست و تغییر مدل مو به صورت مجازی است. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند انواع مدل‌های مو را از میان مدل‌های زنانه و مردانه انتخاب کرده و با تنوع بالایی از رنگ‌ها بر روی تصویر خود امتحان کنند. علاوه بر این، برنامه قابلیت افزودن آیتم‌هایی مانند عینک، اکسسوری‌های مختلف و جزئیات دیگر را به کاربران میدهد. این اپلیکیشن با رابط کاربری آسان و امکانات متنوع، از طریق فروشگاه گوگل پلی برای دستگاه‌های اندرویدی قابل دانلود و استفاده است.

ویژگی‌های اپلیکیشن Hair Makeover

  • دارای بیش از ۶۰۰ مدل تنوع مدل موهای محبوب
  • قابلیت استفاده سریع و آسان از مدل های مختلف
  • استفاده از انواع تناژهای رنگی برای مدل مو به صورت دلخواه
  • دارای اکسسوری‌های مختلف
  • قابل استفاده برای آقایان و خانم ها

نقاط ضعف

  • نمایش پیام های تبلیغاتی زیاد
  • پولی بودن برخی از آیتم ها

اپلیکیشن Hair Makeover

۱۱- اپلیکیشن FaceApp

برنامه FaceApp نیز یکی از گزینه خوب برای تشخیص مدل مو آنلاین و امتحان کردن آنها محسوب میشود. با استفاده از این ابزار کاربران میتوانند از امکانات ویرایشی مختلفی مثل آرایش صورت، تغییر حالت چهره، تغییر سن و البته مدل موها استفاده کنند. عوض کردن مدل مو و رنگ آنها در کنار سایر قابلیت های ویرایشی باعث شده است تا این برنامه تبدیل به گزینه محبوبی برای افراد شود. شما میتوانید برنامه FaceApp را از طریق گوگل پلی برای سیستم اندروید و اپ استور برای آیفون دانلود نمایید.

ویژگی‌های FaceApp

  • امکان استفاده از سایر امکانات ویرایشی مثل بهبود صورت، اضافه کردن آرایش و …
  • تنوع بالای مدل و رنگ موها
  • محیط کاربری ساده

نقاط ضعف

  • پولی بودن برخی از امکانات

اپلیکیشن FaceApp

۱۲- اپلیکیشن Beard Man

اپلیکیشن Beard Man Beard Styles Editor یکی از برنامه‌های ویژه آقایان برای تغییر و تست مدل‌های مو، ریش و سبیل به صورت مجازی است. با این برنامه، کاربران می‌توانند تصاویر خود را آپلود کرده و از میان ده‌ها مدل آماده، گزینه‌های مختلف را روی چهره‌شان امتحان کنند. علاوه بر مدل‌های مو و ریش، امکان افزودن اکسسوری‌هایی مانند کلاه و عینک نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا ظاهری متفاوت و جذاب‌تر را تجربه کنید. این اپلیکیشن از طریق گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید قابل دانلود و استفاده است.

ویژگی‌های اپلیکیشن Beard Man

  • تنوع بالای مدل ریش و سبیل‌ها در رنگ های مختلف
  • امکان استفاده از آیتم های مختلف

نقاط ضعف

  • نمایش پیام های تبلیغاتی زیاد

اپلیکیشن Beard Man: Beard Styles Editor

۱۳- سایت تست مدل مو آنلاین Perfect Corp

برای آنکه بتوانید از سایت انتخاب مدل مو متناسب با چهره هوش مصنوعی استفاده کنید، ابزارهای دیگری مثل سایت Perfect Corp نیز وجود دارد که برای امتحان کردن مدل موهای مختلف گزینه ساده و سریع محسوب میشود. برای استفاده از این سایت نیاز به ایجاد حساب کاربری ندارید؛ تنها لازم است یک تصویر از خودتان بگیرید و چندین مدل موی رایگان را تست کنید. اگرچه تنوع رنگ و مدل موها چندان بالا نیست و تنها مخصوص به خانم‌ها است، اما سرعت بالای سایت باعث افزایش محبوبیت آن شده است.

ویژگی‌های وبسایت Perfect Corp

  • قابلیت امتحان کردن مدل موها به صورت مجازی و رایگان
  • امکان تغییر رنگ مو در چند تناژ رنگی
  • سرعت بالا و عدم نیاز به ایجاد حساب کاربری

نقاط ضعف

  • تنوع کم مدل و رنگ موها
  • عدم امکان آپلود تصاویر

وبسایت Perfect Corp

سوالات متداول

کدام سایتی برای تغییر مدل مو رایگان است؟

تمام سایت هایی که در متن معرفی شد برای استفاده از تغییر مدل و رنگ مو رایگان هستند.

برنامه ایی که با هوش مصنوعی کار تغییر آرایش را انجام دهد معرفی کنید؟

شما می توانید از برنامه YouCam Makeup استفاده کنید. این برنامه با هوش مصنوعی مدل های مختلف آرایش را بر روی چهره شما نشان می دهد.

چطور با سایت های تغییر مدل مو کار کنم؟

ابتدا بخش تغییر مدل مو در سایت را پیدا کنید. سپس چهره خودتان ار در قاب دوربین سایت قرار دهید. دقت کنید تا نور کافی، چهره تمام رخ شما در مقابل دوربین نباشد چهره شما شناسایی نمی شود. بعد از شناسایی چهره مدل موی دلخواه تان را آرشیو پیدا کنید. بعد از چند ثانیه چهره متفاوت خودتان را مشاهده می کنید.

کدام سرویس رایگان است؟

در حال حاضر بیشتر سایت تست مدل مو آنلاین به صورت پولی یا با امتیاز محدود هستند اما شما میتوانید از سایت‌هایی مثل Canva، ModiFace Hair Color و REDKEN به صورت کاملا رایگان استفاده نمایید. برنامه‌هایی مثل YouCam Makeup نیز امکان استفاده به صورت رایگان برای برخی آیتم‌ها را فراهم میکنند.

کدام نرم افزار تست مدل مو برای اندروید است؟

اپلیکیشن هایی مثل YouCam Makeup، Hair Makeover و برنامه FaceApp بهترین برنامه های اندروید برای تست مدل مو محسوب میشوند.

جمع بندی

در حال حاضر ابزار سایت تشخیص مدل مو انلاین مختلفی وجود دارند که میتوانند به افراد برای امتحان کردن مدل‌های مختلف کمک کنند. به طور خلاصه از بین وبسایت‌های معرفی شده در این مطلب وبسایت Canva، YouCam Online editor، fotor و Perfect Corp بهترین سایت‌ها برای امتحان کردن مدل موهای مختلف هستند. در صورتی که قصد داشتید به طور تخصصی‌ترین رنگ موهای مختلف را با آپلود عکس یا با استفاده از دوربین زنده امتحان کنید، میتوانید از این قابلیت در سایت‌های Garnier، REDKEN و ModiFace استفاده کنید. همچنین اپلیکیشن‌هایی مثل Hair Color Changer، YouCam Makeup و FaceApp نیز میتوانند برای تغییر و تست مدل مو کاربردی باشند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا تا به حال از اپلیکیشن یا سایت‌های تغییر مدل یا رنگ مو استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما بهترین سایت انتخاب مدل مو متناسب با چهره زنانه چیست؟ در صورتی که با سایت های معرفی شده در این مطلب کار کرده‌اید یا وبسایت دیگری را میشناسید، لطفاً نظرات و تجربیات خودتان را در این زمینه با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

source

توسط funkhabari.ir