دانلود بازی Tactical Sniper WW2 Shooter برای اندروید

بازی Tactical Sniper WW2 Shooter که توسط Yoi Games ساخته شده یک شوتر اول شخص همه‌جانبه و شدید است که در پس زمینه جنگ جهانی دوم ساخته شده است. این بازی آفلاین بازیکنان را به جای یک قاتل تک تیرانداز حرفه‌ای قرار می‌دهد که وظیفه آنها مأموریت‌های مختلف در سراسر میدان‌های نبرد تاریخی است. این بازی با تمرکز بر استراتژی و دقت، یک تجربه تیراندازی تاکتیکی را ارائه می‌دهد که فراتر از اکشن سنتی ساده است. این بازی به برنامه ریزی دقیق و تیراندازی حرفه‌ای پاداش می‌دهد. در این بازی بازیکنان نقش یک تک تیرانداز را بر عهده می‌گیرند که مأموریتش از بین بردن نیروهای دشمن است.

محیط بازی مناظر متنوع جنگ جهانی دوم، از جنگل‌های یخ زده زمستانی گرفته تا قلعه‌های مستحکم جزیره را به تصویر می‌کشد. هر مرحله چالش‌های منحصر به فردی را معرفی می‌کند که بازیکنان را ملزم می‌کند تاکتیک‌های خود را بر اساس زمین، محل قرارگیری دشمن و اهداف مأموریت تطبیق دهند. گیم پلی بازی حول محور تکمیل مأموریت‌های تک تیرانداز است که هم صبر و هم مهارت را آزمایش می‌کند. به عنوان آخرین تیرانداز در میدان نبرد، بازیکنان باید به صورت استراتژیک در قلمرو دشمن حرکت کنند، لانه تک تیرانداز کامل را پیدا کنند و اهداف را با دقت از بین ببرند. این سفر چالش‌های دشوار و خاصی را ارائه می‌کند.

ویژگی‌های بازی Tactical Sniper WW2 Shooter

  1. گرافیک خاص و واقعی
  2. محیط‌های بسیار طبیعی
  3. انواع و اقسام سلاح‌ها
  4. دشمنان سخت و چالشی
  5. دقت بالای تیراندازی
  6. ساعت‌ها سرگرمی جذاب

بازی Tactical Sniper WW2 Shooter برای طرفداران بازی های تاکتیکی و تک تیراندازی، به ویژه کسانی که از محیط جنگ جهانی دوم لذت می‌برند، ضروری است. بازی با ترکیبی از مکانیک‌های تیراندازی واقع‌گرایانه، میدان‌های جنگ جهانی دوم و مأموریت‌های استراتژیک، تجربه‌ای چالش برانگیز و در عین حال پرارزش را برای بازیکنان فراهم می‌کند که نباید از دست داد.

بازی Tactical Sniper WW2 Shooter هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Sift Heads Reborn  و REC.O.R.D  را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tactical Sniper WW2 Shooter برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

source

توسط funkhabari.ir