دانلود بازی Parcel Corps برای کامپیوتر

بازی Parcel Corps یک اثر مهیج و سریع است که بازیکنان را به دنیای هیجان انگیز پیک‌های دوچرخه سوار در خیابان‌های پر جنب و جوش نیو آیلند منتقل می‌کند. در پس‌زمینه شهری پر جنب و جوش، بازیکنان می‌توانند هیجانات یک شغل پیک نامه رسان را تجربه کنند. بازیکنان در این میان با شخصیت‌های عجیب و غریب، چالش‌های هیجان‌انگیز و برداشتی طنزآمیز از حرص و طمع شرکت‌ها روبرو می‌شوند. هسته گیم پلی این بازی حول محور تحویل بسته‌ها در یک محدودیت زمانی دقیق (32 دقیقه یا کمتر) می‌چرخد، در حالی که با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شوید که مهارت‌ها و رفلکس‌های بازیکنان را به خوبی آزمایش می‌کند.

در Parcel Corps، بازیکنان نقش یک پیک را بر عهده می‌گیرند و وفاداری خود را به یکی از سه گروه رقیب، یعنی Wallaby Wheelers، East Coast Couriers یا Das-la Post انتخاب می‌کنند. هر گروه دارای سبک، نقاط قوت و مأموریت‌های منحصر به فرد خود است و به بازیکنان فرصت می‌دهد تا پویایی‌ها و استراتژی‌های مختلف گیم پلی را کشف کنند. به عنوان یک نامه رسان، بازیکنان در خیابان‌های رنگارنگ نیو آیلند حرکت می‌کنند، ترفندها و شیرین‌کاری‌های دوچرخه را انجام می‌دهند تا جمعیت را تحت تأثیر قرار دهند و در صحنه نامه رسانی رقابتی برتری پیدا کنند و بتوانند جایگاه بزرگ‌تر و مهم‌تری در گنگ خود بیابند.

هر مأموریت تحویل از بازیکنان می‌خواهد که مسیرهای خود را به طور استراتژیک برنامه‌ریزی کنند، از موانع و پیک‌های رقیب اجتناب کنند و در عین حال از تحویل به موقع اطمینان حاصل کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند قدرت‌ها را جمع‌آوری کنند، شیرین کاری‌هایی را برای افزایش سرعت انجام دهند و مهارت‌های جدیدی را باز کنند تا توانایی تحویل خود را افزایش دهند. همسویی با یک جناح بسیار مهم است زیرا تجربه بازیکن را شکل می‌دهد. هر جناح مجموعه‌ای از چالش‌ها، مأموریت‌ها و رقابت‌های خود را ارائه می‌دهد. ایجاد روابط با اعضای جناح می‌تواند به پاداش‌های ویژه منجر شود و شهرت شما را به شدت افزایش می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tour de France 2024 و  Turbo Kid را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Parcel Corps برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Ryzen 3 3100
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 560/Nvidia GTX 1050
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Skid onto the sun kissed streets of New Island, where three bicycle courier corporations are vying to become the biggest, most profitable business in town! Pick a side then lock handlebars forming two-wheeled rivalries in pursuit of market share, influence, and a modest income. But this honest struggle to make ends meet is swiftly threatened by the arrival of Rich Villainé, CEO of crude oil exploration company Polar Petroleum PLC. Villainé’s political ambitions place him on a collision course with New Island’s bicycle messengers. As the details of his maniacal plan become clear, it will be up to you, humble player, to *checks notes* save the world! All while delivering delicious food, valuable parcels, and sensitive documents in 32 minutes or less…

source

توسط funkhabari.ir