دانلود بازی Bounty Of One Premium برای اندروید

بازی Bounty Of One Premium یک بازی روگ لایک هیجان انگیز بوده که توسط استودیو Erabit ساخته شده است. این بازی که در یک دنیای زیبای غرب وحشی اتفاق می‌افتد، ترکیبی منحصربه‌فرد از مبارزات چالشی، پیشرفت شخصیت‌های استراتژیک و اکشن بی‌امان را ارائه می‌دهد. به عنوان یک بازیکن، شما وارد چکمه‌های یک قهرمان خسته می‌شوید که اکنون هدف جایزه‌بگیران از هر گوشه و کنار است. هدف شما زنده ماندن موجی پس از موجی از دشمنان دشوارتر است، همه اینها در حالی که طوفانی از گلوله‌ها را دور می‌زنید و راه خود را از طریق محیط‌های تولید شده به صورت تصادفی باز کرده و در بازی جلو می‌روید.

در Bounty Of One Premium، تمرکز بر روی مبارزات و تحرک نفس گیر است. به عنوان قهرمان داستان، شما دائماً در حال حرکت هستید و از هجوم مرگبار گلوله‌هایی که دشمنان به سمت شما می‌فرستند اجتناب می‌کنید. مکانیک‌های بولت هل این بازی شما را مجبور می‌کنند تا زیرک و دقیق باشید و در میان رگبار گلوله‌ها بپیچید و در عین حال فرصت‌هایی را برای ضربه زدن پیدا کنید. مراحل تولید شده به صورت تصادفی تضمین می‌کند که هر بازی تازه و غیر قابل پیش بینی است. چه در حال عبور از بیابان‌های پر گردوغبار، چه از شهرهای ارواح ویران یا گذرگاه‌های کوهستانی خطرناک باشید، هیچ دو محیطی در بازی مثل هم نیستند.

ویژگی‌های بازی Bounty Of One Premium

  1. گرافیک زیبای کارتونی
  2. کاراکترهای بامزه و خاص
  3. اکشن نفس گیر و بی نظیر
  4. مراحل تولید شده تصادفی
  5. انواع اسلحه‌های قدرتمند
  6. درجه سختی بسیار بالا

Bounty Of One Premium برداشتی منحصر به فرد از ژانر بولت هل ارائه می‌دهد و آن را با عناصر روگ لایک و تم‌های غرب وحشی ترکیب می‌کند تا تجربه‌ای جذاب ایجاد کند. این بازی با تأکید بر تحرک، پیشرفت کاراکترهای قابل تنظیم و مراحل تولید شده به صورت تصادفی، قابلیت پخش مجدد بی پایان را فراهم می‌کند و بازیکنان را درگیر هیجان جذابش نگه خواهد داشت.

بازی Bounty Of One Premium هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.8 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Wild West Farm Town Build  و Wild West Escape  را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bounty Of One Premium برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

source

توسط funkhabari.ir