بازیگر نقش هانیه در سریال تانک خورها کیست با بیوگرافی و عکس های فاطمه حاجوی بازیگر نقش هانیه در سریال تانک خورها را در مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش هانیه در سریال تانک خورها کیست

فاطمه حاجوی بازیگر نقش هانیه در سریال تانک خورها متولد دهه هفتاد بوده و از بازیگران با استعداد  تئاتر و سینما و تلویزیون میباشد او سابقه بازی در  سریالهای سواد یاران و رحیل و راز بقا را در کارنام هاش دارد و سریال تانک خورها یکی دیگر سوابق مهم این بازیگر محسوب میشود.

بازیگر نقش هانیه در سریال تانک خورها کیست +بیوگرافی و عکس ها

بیوگرافی فاطمه حاجوی

فاطمه حاجوی در آثاری همچون سریالهای “سواد یاران”، “رحیل”، “راز بقا” به عنوان بازیگر حضور داشته است.

او در همه این سریال ها نقش کوتاهی داشته است اما در سریال تانک خورها یکی از نقش های اصلی را بازی می کند و حضور جدی و پررنگ تری در تلویزیون دارد.

فاطمه حاجوی در سریال تانک خورها نقش دختری به نام هانیه را بازی می کند. دختر جوانی که تک دختر خانواده است و برادرش هاشم تسلط زیادی روی او دارد. هانیه برای بچه هایی که فقیر هستند و حاشیه نشین هستند کار می کند و به انها درس می دهد و مایحتاجشان را تامین می کند.

بازیگر نقش هانیه در سریال تانک خورها کیست +بیوگرافی و عکس ها

درخشش در سریال تانک خورها

این سریال هرشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه تلویزیون پخش می شود.

کارگردان: پرویز شیخ طادی

تهیه کننده: ایرج محمدی

نویسنده: محمدصادق رمضانی مقدم

بازیگران: آرش مجیدی، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، هادی دیباجی، میلاد میرزایی، مهدی صباغی، شیرین اسماعیلی، بهراد خرازی، مهرداد بخشی، مسعود شریف، پونه عاشورپور، شیوا خسرومهر، سارا باقری، سارا توکلی، فاطمه حاجوی

این سریال در باره افراد گمنام جنگ است و به اتفاقات کمتر شنیده شده از جنگ می‌پردازد. در تانک‌خورها چند داستان در کنار هم روایت می‌شوند و ایرج محمدی در گفت‌وگویی مضمون اصلی آن را خط پیشرفت و تولید در برهه‌ای از جنگ در سال ۱۳۵۹ و ۱۳۶۰ عنوان کرده و گفته: «در آن زمان بچه‌های رزمنده از نظر تجهیزات دفاعی در کمبود به سر می‌بردند. کلیت داستان بر مبنای این است که جوانان آن موقع با چه ابتکارات و چه ابداعاتی می‌توانستند از کیان کشور دفاع کنند. این توانایی در بخش زرهی به وجود آمد و به این موضوع کمتر پرداخته شده است. شروع داستان ما از جوانانی است که وارد دفاع مقدس می‌شوند».

source

توسط funkhabari.ir