دانلود بازی Games Advent Calendar 2024 برای کامپیوتر

بازی Games Advent Calendar 2024 یک اثر چند نفره جذاب و سرگرم کننده است که بازیکنان را دعوت می‌کند تا در یک سفر قطار جادویی در سرزمین عجایب زمستانی پوشیده از برف شرکت کنند. این بازی به عنوان یک تجربه 25 روزه تنظیم شده است که در آن هر روز از اول دسامبر تا کریسمس یک مینی گیم، فعالیت یا شگفتی جدید را باز می‌کند. این بازی هر روز یک سرگرمی جدید در تعطیلات ارائه می‌دهد و با نزدیک شدن به کریسمس، هیجان را زنده نگه می‌دارد. هسته اصلی Games Advent Calendar 2024 حول ایده قطار سواری در مکان‌های مختلف با فضای زمستانی و مینی گیم‌های خاص می‌چرخد.

گیم پلی بازی به صورت معمولی و رقابتی طراحی شده و با ارائه حالت‌های تک نفره و چند نفره، انواع مختلفی از بازیکنان را سرگرم می‌کند. اگر یک تجربه آرامش‌بخش را ترجیح می‌دهید، می‌توانید غافلگیری‌های روزانه را به تنهایی انجام دهید و از فضای عجیب و غریب و چالش‌های سبک لذت ببرید. حداکثر 8 بازیکن می توانند با استفاده از کنترلر به ماجراجویی بپیوندند که آن را به انتخابی ایده آل برای جمع‌های خانوادگی یا مهمانی‌های تعطیلات تبدیل می‌کند. این اثر هر روز یک بازی یا چالش جدید را از مسابقات دوست داشتنی گرفته تا آزمایش‌های مبتنی بر مهارت به ارمغان می‌آورد و هیچ دو بازی شبیه هم دیگر نخواهند بود.

این بازی شامل گروهی از کاراکترهای جذاب می‌شود که هر کدام شخصیت‌ها و نقش‌های منحصر به فرد خود را در سفر دارند. محیط‌ها به زیبایی با مناظر برفی، چراغ‌های چشمک زن و مناظر دنج زمستانی طراحی شده‌اند و فضای تعطیلات فراگیر را ایجاد می‌کنند. بازی‌های Advent Calendar 2024 به گونه‌ای طراحی شده که برداشتن و بازی کردن آن آسان باشد. کنترل‌های بصری و رابط کاربری ساده، برای بازیکنان در تمام سطوح مهارت قابل دسترسی است. در حالی که جذابیت اصلی بازی از باز کردن یک تجربه جدید در هر روز منتهی به کریسمس ناشی می‌شود، اما قابلیت پخش مجدد را نیز ارائه می‌دهد تا هرگز خسته کننده نشود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Plucky Squire و Armed and Gelatinous Couch Edition را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Games Advent Calendar 2024 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 1 GHz
Memory: 8000 MB RAM
Graphics: Intel (R) UHD Graphics 630
DirectX: Version 9.0
Storage: 5600 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 2 GHz or faster
Memory: 12000 MB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050
DirectX: Version 9.0
Storage: 5600 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In Games Advent Calendar 2024 you travel by train through a magical winter wonderland. Your journey is 25 magical days from the first of December till Christmas. Stop at each station for a new exciting gift. Get your game and just start playing.

Play alone or with friends and family and set the highest scores on the leaderboard to see who will become the winter champion. Enjoy the fun together as you can play with up to 8 people using only one controller – just pass on the controller to the next player. Challenge your friends to beat the highest score!

source

توسط funkhabari.ir