اکتیویژن به تازگی تریلر رسمی زمان عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 6 را منتشر کرده است. این تریلر تنها چند هفته قبل از زمان برنامه‌ریزی شده برای انتشار جهانی بازی روی پی‌سی و کنسول‌ها منتشر شده است.

در این تریلر که می‌توانید آن را در اینجا مشاهده کنید، پکیجی هیجان‌انگیز از بخش‌های مختلف کمپین بازی را مشاهده می‌کنید. گیم‌پلی زیادی نشان داده نمی‌شود، اما می‌توانید نگاهی به جلوه‌های بصری بازی و برخی از سلاح‌ها بیندازید.

Call of Duty Black Ops 6 اولین عنوان از سری کال آو دیوتی خواهد بود که از روز اول عرضه در سرویس Game Pass قرار می‌گیرد. طبق آخرین خبرها، برخلاف رسم سال‌های قبلی، خبری از دسترسی زودتر بازیکنان به بخش داستانی این بازی نخواهد بود و همه محتوای آن در زمان انتشار در دسترس قرار خواهد گرفت.

Black Ops 6

دسترسی زودهنگام به دوره بتا از ۳۰ آگوست تا ۴ سپتامبر روی همه پلتفرم‌ها آغاز شد. این بتا برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده بودند و همچنین مشترکان سرویس گیم پس در دسترس قرار داشت. سپس در تاریخ ۶ تا ۹ سپتامبر شاهد برگزاری بتای عمومی Call of Duty Black Ops 6 بودیم. 

بنا بر اعلام اکتیویژن، Call of Duty Black Ops 6 بزرگ‌ترین بتا در تاریخ کال آو دیوتی را تجربه کرده است. این بتا موفق شد در زمینه‌های تعداد کل بازیکنان، مجموع ساعات بازی شده و تعداد مسابقات برگزار شده، جایگاه اول را کسب کند. همچنین اکتیویژن تایید کرده که این بتا از لحاظ میزان بازی هر بازیکن هم در صدر قرار گرفت که نشان از مشارکت قوی بازیکنان دارد.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) منتشر خواهد شد و برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دسترس خواهد بود.

source

توسط funkhabari.ir