فرشاد ارج خواستگار نرگس سریال خانه به دوش، کارگردان سینما و تلویزیون است. از مهم‌ترین آثار فرشاد ارج می‌توان به کارگردانی فیلم گورطلایی، برنامه کمی دور کمی نزدیک و فیلم شیر یا خط اشاره کرد. از جمله آثار ماندگار وی حضور در سریال خانه به دوش و ایفای نقش خواستگار دختر ماشالله است. در ادامه این مطلب ضمن ارائه بیوگرافی فرشاد ارج، جدیدترین تصاویر این هنرمند را مشاهده خواهید کرد.

بیوگرافی فرشاد ارج خواستگار نرگس سریال خانه به دوش

خانه به دوش یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است که در رمضان ۱۳۸۳ به نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران از شبکهٔ سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شدآقا ماشاءالله (حمید لولایی) فرد بی‌پول و فقیری است که مشکلات مالی او را در وضعیت سختی قرار داده‌است، و به مشاغلی مثل هندوانه فروشی با وانت روی آورد در نهایت …

فرشاد ارج

سریال خانه به دوش یکی از سریال‌های کمدی بسیار محبوب و خاطره‌انگیز تلویزیون ایران است که در ماه رمضان سال ۱۳۸۳ از شبکه سه سیما پخش شد. این سریال به کارگردانی و نویسندگی رضا عطاران ساخته شده است و با بازیگران توانایی همچون حمید لولایی، مریم امیرجلالی، علی صادقی و رضا عطاران و آناهیتا همتی به شهرت رسید. تغییر چهره فرشاد ارج بازیگر نقش «خواستگار سمج» نرگس در سریال خانه به دوش بعد از ۲۰ سال را ببینید.

فعالیت هنری فرشاد ارج

فرشاد ارج کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1392 در فیلم شیر یا خط به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم گورطلایی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای فرشاد ارج محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علی صادقی، سحر قریشی و آرش اسد را تجربه کرد.

فرشاد ارج در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در 2 فیلم مهم سینما حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم فرشاد ارج در این سال، فعالیت در فیلم مردها فرشته نیستند به عنوان کارگردان و فعالیت در فیلم گورطلایی به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

فرشاد ارج

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی فرشاد ارج فعالیت در فیلم گورطلایی بوده است. فرشاد ارج سال 1393 فیلم گورطلایی را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. از فرشاد ارج نقل قول شده است که برای کارگردانی در فیلم گورطلایی و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. فرشاد ارج توانست با فعالیت در فیلم گورطلایی تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علی صادقی، رامین ناصرنصیر و آناهیتا همتی توانست سطح کاری او را متحول کند.

فرشاد ارج علاوه‌بر فیلم گورطلایی، سال 1395 برنامه کمی دور کمی نزدیک را کارگردانی کرده است. فرشاد ارج این‌بار با هنرمندانی چون رضا توکلی، مهدی صبایی، روشنک عجمیان و داریوش سلیمی همکاری داشت.

با اینکه فرشاد ارج را بیشتر بعنوان کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. فرشاد ارج علاوه‌بر کارگردان به‌عنوان بازیگر، برنامه‌ریزی، دستیار کارگردان، نویسنده و دستیاراول کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار فرشاد ارج در حرفه‌ی بازیگر، سریال مرز خوشبختی، سریال بزنگاه، سریال ترش و شیرین و سریال متهم گریخت است. مهم‌ترین آثار فرشاد ارج در حرفه‌ی برنامه‌ریزی، سریال مرز خوشبختی، سریال ترش و شیرین و سریال متهم گریخت است.

مهم‌ترین اثر فرشاد ارج در حرفه‌ی دستیار کارگردان، سریال عید امسال است. مهم‌ترین اثر فرشاد ارج در حرفه‌ی نویسنده، فیلم لامبورگینی است. مهم‌ترین اثر فرشاد ارج در حرفه‌ی دستیاراول کارگردان، سریال متهم گریخت است.

عکس های جدید فرشاد ارج

 

 

 

فرشاد ارج

source

توسط funkhabari.ir