فیلم رسوایی داور زن ترکیه و بازرس فیفا که آبروی انها را در سطح جهانی برد اتفاقی که بدون شک باعث محرومیت انها خواهد شد.

ماجرای فیلم رسوایی داور زن ترکیه و بازرس فیفا

بازرس فیفا که برای بررسی شرایط برگزاری مسابقات در ترکیه حضور پیدا کردند با یکی از داوران زن این کشور وارد رابطه شد.

فیلم رسوایی داور زن ترکیه و بازرس فیفا

هیئتی متشکل از هفت عضو بیانیه‌های نوشته شده توسط طرف‌های درگیر را قرائت کردند و قبل از صدور حکم، ویدئو را بررسی کردند.

پس از این اتفاق، الیف کارارسلان در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی پست قابل توجهی منتشر کرد. کارارسلان در پست خود اظهارات زیر را آورده است: « از نظر قانونی راه طولانی در پیش خواهم داشت، اما به  آن غلبه خواهیم کرد. من از شما حمایت کامل و محبت در این روند را انتظار دارم. گریه کردن، ناله کردن و غمگین بودن کار من نیست، این چیزی نیست که من هستم. من فقط یکی از کسانی هستم که برای آسیب رساندن به من تلاش می کنند.»

لازم به ذکر است 73 داور براساس عملکردشان در گزینشی‌های قبلی به ترکیه دعوت شدند که با غیبت داور تونسی در استانبول، اکنون 72 داور در آخرین گزینشی المپیک حضور دارند.

در این جمع تعداد زیادی داور زن دیده می‌شود و دعوت از 16 داور زن به استانبول، در راستای هدفی است که پیش از این اتحادیه جهانی به دنبالش بود: افزایش داوران زن در المپیک و اختصاص حداقل یک سوم سهمیه داوران قضاوت‌کننده در المپیک به آنها.

همچنین 14 داور آسیایی اکنون در ترکیه حضور دارند و بعد از این رقابت‌های گزینشی اتحادیه جهانی کشتی داوران قضاوت‌کننده در المپیک را معرفی خواهد کرد.

با توجه به اهمیت مسابقات و اعتراضاتی که درباره مسائل داوری در هفته‌های اخیر ایجاد شده، نناد لالوویچ نیز به استانبول آمده است.

source

توسط funkhabari.ir