اگر به تازگی اکانت جدیدی را در اینستاگرام باز کرده‌اید و می‌خواهید مخاطبین خود را همگام سازی کنید، پس بایستی بدانید که انجام این کار بسیار ساده و راحت است! همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام و پیدا کردن اکانت افرادی که شماره تماس آن‌ها در تلفن همراه شما ذخیره شده، تنها با انجام جستجوهای ساده امکان پذیر است.

با استفاده از قابلیت همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام شما می‌توانید اکانت افرادی که با شماره تلفن خود در Instagram اکانت باز کرده‌اند را مشاهده کنید. البته در صورت عدم نیاز به این کار هم می‌توانید با مراجعه به تنظیمات و لغو همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام این قابلیت را غیر فعال کنید. در ادامه با پلازا همراه باشید تا با نحوه انجام این کار آشنا شویم.

فهرست مطالب

همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام چیست؟

برای اینکه راحت تر بتوانید دوستان و آشنایان خود را در پلتفرم بزرگ اینستاگرام پیدا کنید چه راهکاری دارید؟ آیا می‌دانید که اینستاگرام برای راحتی مخاطبین و کاربران خود این قابلیت را دارد که از طریق شماره تلفن افراد بتوانید اکانت آن‌ها را پیدا کنید؟

قابلیت همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد تا پروسه همگام سازی مخاطبین از طریق شبکه‌های مجازی دیگر را انجام دهید. برای مثال، می‌توانید با استفاده از این قابلیت، لیست مخاطبین خود در فیس بوک را به اینستاگرام اضافه کنید. استفاده از این قابلیت به شما کمک می‌کند تا حتی به اکانت افرادی که شماره آن‌ها را ذخیره کرده‌اید دسترسی پیدا کنید.

همچنین بخوانید :

آموزش همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام

یکی از دلایل بالا نیامدن مخاطبین در اینستاگرام این است که هنوز شما تصمیم نگرفته‌اید تا قابلیت همگام سازی مخاطبین را از طریق تنظیمات در این پلتفرم فعال کنید. با فعال کردن گزینه همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام، به راحتی می‌توانید لیست جدید مخاطبین خود را در داخل این پلتفرم مشاهده کنید. برای فعال کردن این قابلیت پرکاربرد کافی است تا مراحل زیر را انجام دهید:

  • ورودی به بخش Settings از طریق نوار سمت راست بالایی در پروفایل
  • لمس کردن گزینه Account
  • انتخاب گزینه Contact Syncing (همان همگام سازی مخاطبین)

همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام

شما با فعال کردن نوار Contact Syncing می‌توانید قابلیت همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام را آزاد کنید. بعد از انجام این کار به صورت مرتب تمامی لیست مخاطبین در لیست تلفن همراه شما به صورت اتوماتیک در داخل مخاطبین اینستاگرام اضافه و به‌روز خواهند شد.

پیدا کردن اکانت افراد از روی شماره تلفن

یکی از دغدغه‌های اصلی شمار زیادی از کاربران در اینستاگرام پیدا کردن اکانت و آیدی افراد از طریق شماره تلفن ذخیره شده است. برای دسترسی به این قابلیت پرکاربرد کافی است تا شما به تنظیمات زیر مراجعه کنید:

  • ورود به صفحه پروفایل اینستاگرام
  • کلیک روی آیکون سه خط در گوشه سمت راست بالایی
  • ورود به بخش Settings and Privacy
  • پیدا کردن Follow and Invite Friends
  • لمس کردن گزینه Follow Contacts

با طی کردن مراحل فوق، شما می‌توانید مخاطبینی که در لیست مخاطبین شماره گیر تلفن همراهتان وجود دارند در اینستاگرام را به‌روزرسانی کنید. چنانچه هر یک از شماره تلفن‌های ذخیره شده در اینستاگرام با همین شماره سیو شده اکانت داشته باشند برای شما نمایش داده خواهد شد.

یافتن مخاطبین در اینستاگرام

در ادامه برای پیدا کردن افراد از طریق این قابلیت باید ابتدا به صفحه پروفایل خود مراجعه کرده و سپس روی آیکون کوچکی که دقیقا در کنار گزینه Edit Profile قرار گرفته، کلیک کنید.

همچنین بخوانید :

نحوه غیر فعال کردن همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام

برای لغو همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام و جلوگیری از آپدیت شدن لیست مخاطبین در این پلتفرم، شما باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • مراجعه به پروفایل شخصی
  • ورود به بخش Settings
  • انتخاب گزینه Account
  • پیدا کردن گزینه Connect Contacts
  • غیر فعال کردن گزینه بالایی

غیر فعال کردن همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام

سوالات متداول

در این بخش به چند دسته از سوالات پرتکراری که ممکن است در رابطه با همگام سازی مخاطبین پیش بیاید پاسخ می‌دهیم.

علت بالا نیامدن مخاطبین در اینستاگرام چیست؟

علت این کار عموما فعال نبودن گزینه همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام است.

علت این کار عموما فعال نبودن گزینه همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام است.

برای دسترسی به لیست مخاطبین در این پلتفرم باید به قسمت DISCOVER PEOPLE مراجعه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از مجله پلازا هر آنچه که لاززم بود در مورد همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام بدانید را گفتیم. یکی از بهترین شیوه‌ها برای پیدا کردن مخاطبین، استفاده از قابلیت Contact Syncing است. با فعال کردن این قابلیت شما می‌توانید مخاطبینی که شماره تلفن آن‌ها را در تلفن همراه خود سیو کرده‌اید در صورت داشتن اکانت در داخل اینستاگرام پیدا کنید.

source

توسط funkhabari.ir