ماساشی تسوبویاما، کارگردان نسخه اصلی بازی Silent Hill 2 در سال ۲۰۰۱، درباره ریمیک جدید این بازی ابراز خشنودی کرده است. او گفته است:«فکر می‌کنم ارزش ریمیک این است که نسل جدیدی از بازیکنان بتوانند آن را تجربه کنند. به‌عنوان یک خالق، از این موضوع بسیار خوشحالم.» در ادامه با صحبت‌های کارگردان نسخه اصلی بازی Silent Hill 2، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست نسخه اصلی بازی Silent Hill 2

ریمیک بازی Silent Hill 2 که توسط شرکت Konami و Bloober Team توسعه یافته، منتشر شده است و در آستانه عرضه، تحسین‌های گسترده‌ای را به خود جلب کرده است. با اینکه در ابتدا شک و تردیدهایی درباره این پروژه وجود داشت ولی استقبال از این ریمیک به مرور مثبت‌تر شده و یکی از کسانی که بیشترین هیجان را نسبت به آن دارد، خود کارگردان نسخه اصلی بازی است.

تسوبویاما اخیراً در توییتر اعلام کرد که خوشحال است بازی Silent Hill 2 ریمیک شده، زیرا این نسخه جدید نه تنها محدودیت‌های فنی نسخه اصلی را پشت سر گذاشته، بلکه به نسل جدیدی از بازیکنان اجازه می‌دهد این بازی را برای اولین بار تجربه کنند. او نوشت:«بازی‌ها و فناوری‌ها همیشه در حال تکامل هستند و این تغییرات باعث تفاوت‌های عمده در محدودیت‌ها و سطوح بیان می‌شود. فکر می‌کنم ارزش ریمیک این است که نسل جدیدی از بازیکنان می‌توانند آن را بازی کنند. به‌عنوان یک خالق، از این موضوع بسیار خوشحالم. ۲۳ سال گذشته است! حتی اگر نسخه اصلی را نشناسید، می‌توانید از ریمیک این بازی لذت ببرید.»

با این حال، تسوبویاما از نحوه تبلیغ ریمیک نیز انتقاد کرد و گفت که بسیاری از تفاوت‌هایی که در تبلیغات بین نسخه اصلی و ریمیک برجسته می‌شوند، جذابیت واقعی بازی را منعکس نمی‌کنند. او نوشت:«تفاوت‌هایی مانند رزولوشن ۴K، واقع‌گرایی تصویری و تجهیزات اضافی همگی سطحی هستند. به نظر می‌رسد که این تبلیغات به اندازه کافی جذابیت کار را به نسلی که Silent Hill را نمی‌شناسند منتقل نمی‌کند.»

با این حال، او یکی از تغییرات کلیدی در ریمیک که او را هیجان‌زده کرده، تغییر زاویه دوربین به دید پشت شانه است که تجربه بازی را به طور قابل توجهی تغییر می‌دهد. تسوبویاما افزود:«تغییر در زاویه دوربین قابل بازی تأثیر زیادی بر جنبه‌های مختلفی مانند مبارزه، طراحی مراحل و خلق هنری دارد.» او همچنین انتقاداتی به دوربین‌های ثابت نسخه اصلی داشت و گفت که محدودیت‌های فنی آن زمان باعث شد این دوربین‌ها کارآمد نباشند، در حالی که دوربین جدید نسخه ریمیک این بازی، تجربه‌ای واقعی‌تر و فراگیرتر ارائه می‌دهد. ریمیک بازی Silent Hill 2 در حال حاضر برای پلی‌استیشن ۵ و پی‌سی منتشر شده است.

این بود از صحبت‌های کارگردان نسخه اصلی بازی Silent Hill 2. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟

علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir