اسامی بازیگران فیلم ده رقمی (10 رقمی) سینمایی با بیوگرافی و داستان فیلم سینمایی ده رقمی جواد رضویان و بهنوش بختیاری را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم سینمایی ۱۰ رقمی یکی از فیلم‌های طنز ساخته شده در سال ۱۳۸۷ بوده که توسط همایون اسعدیان کارگردانی شده است و سید جواد رضویان و بهنوش بختیاری ر آن بازی می‌کنند آقای همایون اسدیان کارگردان این فیلم در کارنامه خود یلم‌هایی همچون طلا و مس و بوسیدن روی ماه سریال‌های چراغ جادو و راه بی پایان را در کارنامه‌اش دارد.

اسامی بازیگران فیلم ده رقمی (۱۰ رقمی) سینمایی +بیوگرافی و داستان

اسامی بازیگران فیلم ده رقمی

  • سید جواد رضویان
  • بهاره رهنما
  • بهنوش بختیاری
  • رضا فیض نوروزی
  • مهران رجبی
  • نورمحمد ذوالفقاری

خلاصه داستان

داستان فیلم سینمایی ده رقمی در مورد مرد جوانی به نام فیروز با بازی جواد رضویان بوده که در کار سرقت فعالیت می‌کند او یک روز برای سرقت به خانه ای می‌رود و فرشی را می‌دزدد بدون اینکه بداند این فرش قیمت چند میلیاردی دارد و بعد از مدتی درگیر اتفاقاتی می‌افتد که داستان این فیلم را شکل می‌دهد.

بیوگرافی سید جواد رضویان

بیوگرافی سید جواد رضویان

جواد رضویان بازیگر مرد ایرانی 25 خرداد 1353 در قم به دنیا آمده است مشهورترین بازیگر کمدی و طنز سینما و تلویزیون است که بیشتر فیلم های که بازی کرده است در ژانر طنز بوده است و طرفداران زیادی را دارد.

در رشته نقاشی تحصیل نموده است و رشته تحصیلی اش هیچ ارتباطی با بازیگری ندارد و علاقه شدید به نقاشی دارد و معتقد است که نقاشی روح و روان آدم را آرام میکند و اوقات فراغت خود را به نقاشی میپردازد.

جواد رضویان بطور اتفاقی و بدون علاقه وارد عرصه بازیگری شده و به گفته خودش اصلا علاقه ای به بازیگری نداشته است.

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری بازیگران فیلم ده رقمی

بهنوش بختیاری در بیست و نهمین روز از اردیبهشت ماه 1354 در شهر تهران به دنیا آمده است او بازیگر ایرانی میباشد.

وی در رشته زبان فرانسوی تحصیل کرده و موفق شده لیسانس این رشته را از دانشگاه آزاد تهران دریافت کند.

پدر و مادر بهنوش بختیاری اهل تهران هستند یک خواهر از خود بزرگتر دارد و دارای دو برادر است که بهنوش از همه آنها کوچکتر است.

بیوگرافی بهاره رهنما بازیگران فیلم ده رقمی

بیوگرافی بهاره رهنما بازیگران فیلم ده رقمی

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در اراک و در روستای هزاوه به دنیا آمد. او بازیگر، نویسنده، فیلمنامه نویس و کارگردان می باشد.

بهاره رهنما به دلیل اینکه به صورت جهشی درس خوانده بود در سال 1370 وارد دانشگاه شد و بعد از گرفتن لیسانس در رشته ادبیات نمایشی وارد دانشگاه حقوق شد.

همانطور که در ابتدا گفتیم، بهاره رهنما علاوه بر بازیگری در نویسندگی و کارگردانی نیز تجربه دارد. او تا کنون کتاب های زیادی نوشته است. علاوه بر آن یکی از آلبوم های (علی شوکت) به تهیه کنندگی بهاره رهنما می باشد که در چند قطعه از این آلبوم، از ترانه های کتاب زن باران اجرا شده است که این کتاب را بهاره رهنما نوشته است.

 

source

توسط funkhabari.ir