گزارش یک منبع داخلی معتبر صنعت بازی نشان می‌دهد که علی‌رغم شایعات اخیر، ریمیک Splinter Cell همچنان با استفاده از موتور Snow Drop در دست توسعه قرار دارد.

در سال ۲۰۲۱ اعلام شد که بازسازی Splinter Cell توسط Ubisoft Toronto ساخته می‌شود. با این حال، از آن زمان تاکنون اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است.

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در حال حاضر به دلایل مختلف در آشفتگی به سر می‌برد و به علت این شرایط، شایعاتی مبنی بر لغو ریمیک Splinter Cell منتشر شده است. با این حال اخیراً یکی از منابع داخلی فاش کرد که این بازسازی در یوبیسافت همچنان مراحل ساخت و پیشرفت خود را طی می‌کند.

رسانه Insider Gaming این خبر را طی گزارشی اعلام کرده است. این منبع همچنین فاش کرد که ریمیک مذکور با اسم رمز North در حال ساخت است و تیم توسعه‌دهنده برای ساخت آن از موتور Snowdrop استفاده می‌کند. از این موتور برای توسعه بازی‌هایی مانند The Division 2، Star Wars Outlaws و Avatar: Frontiers of Pandora استفاده شده است.

استودیوی Ubisoft Toronto چندی پیش با تعدیل نیرو مواجه شد و این امر نگرانی طرفداران پیرامون وضعیت ریمیک Splinter Cell را افزایش داد. همچنین قبلاً انتظار می‌رفت که این بازی بین سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ عرضه شود، اما منابع داخلی اشاره کرده‌اند که احتمال انتشار آن در سال ۲۰۲۶ بیشتر است. این بازه زمانی هنوز به صورت رسمی تایید نشده است و بنابراین همچنان احتمال تغییر در تاریخ عرضه وجود دارد.

source

توسط funkhabari.ir