تنها پس از ۲۴ ساعت از انتشار بازی Silent Hill 2، تعداد زیادی ماد عجیب و غریب، از جمله ماد شخصیت CJ از GTA روی این بازی در دسترس کاربران قرار گرفته است!

تنها یک روز پس از انتشار بازی سایلنت هیل ۲، نزدیک به چهار صفحه ماد در وبسایت NexusMods در دسترس کاربران قرار گرفته است. این ماد‌ها به شما اجازه می‌دهد تا شخصیت اصلی بازی یعنی جیمز را با کاراکترهای آثاری مثل GTA San Andreas ،Nier Automata و Resident Evil 4 Remake عوض کنید.

البته که این اتفاق بامزه، اولین بار نیست که در دنیای بازی‌های ویدیویی رخ می‌دهد و برای مثال می‌توان به ماد شخصیت Big Smoke یا توماس قطار اشاره کرد که در ابتدای انتشار بازی رزیدنت اویل ۲ ریمیک برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود.

کاربران از همین حالا دست به کار شده و خواهان ماد‌های بیشتری هستند. برای مثال برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی از مادسازها خواسته‌اند تا شخصیت‌های گفته شده یعنی بیگ اسموک و توماس را به جای یکی از ترسناک‌ترین موجودات داخل بازی یعنی کله هرمی‌ قرار دهند!

پیش از این مادی جهت حذف مه داخل بازی منتشر شده بود که حسابی طرفداران از آن استقبال کردند و در کل به نظر می‌رسد که سایلنت هیل ۲ توانسته تا جامعه مخاطبین بسیار فعالی را به خود جذب کند. باید دید که روند ساخت این ماد‌ها تا کجا ادامه خواهد داشت و در آینده شاهد حضور کدام شخصیت‌ها داخل این بازی خوایم بود.

source

توسط funkhabari.ir