اینسایدر گیمینگ مدعی است که توسعه ریمیک Splinter Cell علی‌رغم گزارش‌ها و شایعات منفی چند وقت اخیر، ادامه دارد. با جدایی کارگردان ریمیک اسپلینتر سل و سپس پخش شایعاتی در مورد بروز مشکلات جدی در روند توسعه اثر، احتمال لغو ساخت مطرح شد. گزارش جدید نشان می‌دهد که پروژه در حال پیشرفت است و جایی برای نگرانی نیست.

مایک استراو گزارش داده که این پروژه با اسم رمز North شناخته می‌شود و مدت‌هاست در حال توسعه با موتور گرافیکی Snowdrop است. چند بازی مشهور از جمله The Division و Star Wars Outlaws با همین موتور ساخته شده‌اند. هر چند یوبی‌سافت آماده انتشار جزئیات جدید از این بازی نیست و ترجیح داده تا فرایند معرفی را به سال آینده میلادی موکول کند.

گزارش جدید نشان می‌دهد که تاریخ انتشار دقیقی برای ریمیک Splinter Cell انتخاب نشده است. البته یوبی‌سافت سال 2026 را در نظر دارد، اما سازنده‌ها دوست ندارند که خود را موظف به انتشار بازی در آن بازه زمانی بدانند. به عبارت دیگر، هر زمان که آماده باشند بازی را منتشر خواهند کرد. خبری که شاید چندان برای طرفداران پر و پا قرص خوب نباشد و نشان دهد که توسعه بازی علی‌رغم ادامه‌دار بودن، چندان خوب هم پیش نمی‌رود.

ریمیک Splinter Cell

ادامه ساخت ریمیک Splinter Cell

ریمیک بازی اسپلینتر سل در سال 2021 معرفی شد. آن زمان گفته شد که استودیو تورنتو یوبی‌سافت مشغول توسعه اثر است. استودیو از آن موقع، هیچ خبر تازه‌ای منتشر نکرده است. سال گذشته بود که متوجه تغییر پروفایل و هدر فیس‌بوک استودیو تورنتو شدیم. آنها آن زمان تصویری مربوط به اسپلینتر سل را منتشر کرده بودند که موجب حیرت طرفداران شد. بسیاری گفتند که احتمالاً تیزر جدید بازی امسال پخش می‌شود. این اتفاق رخ نداد و بلکه تیزر کوتاهی مربوط به ریمیک بازی شاهزاده پارسی منتشر شد.

مدتی پیش شایعه‌ای در مورد انتشار ریمستر Splinter Cell Blacklist مطرح شد. اینسایدر گیمینگ به این شایعه واکنش نشان نداده و ممکن است کاملاً اشتباه باشد. هر چند بسیاری معتقدند که این بازی مناسبی برای ریمستر شدن نیست. هر چند یوبی‌سافت پروژه‌های دیگری از جمله ریمیک Assassin’s Creed Black Flag را جلو می‌برد و ممکن است ریمستر آخرین بازی اسپلینتر سل را هم در برنامه کاری داشته باشد.

یوبی‌سافت در طی چند سال اخیر به شیوه‌های مختلفی از کاراکتر اسپلینتر سل استفاده کرده است. اسکین این شخصیت به بازی‌های مختلفی پا گذاشته است. اما هیچ خبری از بازی جدید نیست. ریمیک اولین بازی ممکن است شروع دوباره‌ای برای این سری باشد و یوبی‌سافت مجاب شود تا یک اثر کاملاً جدید بسازد. نظر شما چیست؟

منبع: TheGamer

source

توسط funkhabari.ir