بالاخره تاریخ انتشار بازی Neva اعلام شد. بازی Neva از استودیوی Nomada Studio و ناشر Devolver Digital، که یک عنوان ماجراجویی پلتفرمر با اسکرول جانبی است، قرار است در ۲۴ مهر(۱۵ اکتبر) منتشر شود و اکنون اطلاعات جدیدی در مورد انتشار آن ارائه شده است. در ادامه با خبر انتشار بازی Neva، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست انتشار بازی Neva

در این بازی، بازیکنان در نقش شخصیت Alba، یک زن جوان، قرار می‌گیرند که همراه با گرگ وفادارش سفری پرماجرا را آغاز می‌کند. این عنوان، همچون بازی قبلی استودیوی Nomada یعنی Gris، تمرکز زیادی بر روی روایت داستان و زیبایی‌های بصری دارد. همچنین، پازل‌ها و چالش‌های پلتفرمی زیادی در طول بازی وجود خواهند داشت که باید حل و پشت سر گذاشته شوند.

در ابتدا، این بازی فقط برای کنسول‌های نسل جدید و پلتفرم‌های‌ پی‌سی و نینتندو سوییچ معرفی شده بود، اما اخیراً استودیوی Nomada اعلام کرده که بازی Neva در زمان عرضه برای پلی‌استیشن ۴ و Mac نیز در دسترس خواهد بود. پیش از این، نسخه‌ای برای کنسول‌های نسل قبلی سونی یا مایکروسافت معرفی نشده بود، و هنوز مشخص نیست که آیا برنامه‌ای برای عرضه این بازی بر روی ایکس‌باکس وان وجود دارد یا خیر.

به نظر می‌رسد که بازی Neva ترکیبی از ماجراجویی، داستان‌سرایی عاطفی و طراحی بصری خیره‌کننده است که می‌تواند تجربه‌ای دلنشین و تأثیرگذار برای بازیکنان ایجاد کند. با توجه به موفقیت بازی قبلی این استودیو، انتظارات زیادی از بازی Neva وجود دارد و بسیاری از بازیکنان مشتاق تجربه این اثر هنری هستند. بازی Neva در تاریخ ۲۴ مهر(۱۵ اکتبر) برای پلتفرم‌های پی‌سی، کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان و سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ و Mac عرضه خواهد شد.

این بود از خبر انتشار بازی Neva. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟

علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir