دانلود بازی Spirit City Lofi Sessions برای کامپیوتر

آپدیت v20241009 نسخه TENOKE اضافه شد

بازی Spirit City Lofi Sessions یک اثر منحصر به فرد است که برای کمک به بازیکنان برای افزایش تمرکز و کاهش استرس از طریق ترکیبی لذت بخش از موسیقی آرامش بخش، گزینه‌های سفارشی سازی جذاب و ابزارهای خلاقانه طراحی شده است. همان‌طور که سفر آموزش خود را در Spirit City آغاز می‌کنید، خود را در یک فضای مجازی آرام غوطه ور خواهید دید که در آن می‌توانید استراحت کنید، تمرکز کرده و وظایف را به راحتی انجام دهید. قلب Spirit City در موسیقی متن دلربا و زیبای آن نهفته است که از مجموعه ریتم‌های خنک و ایستگاه‌های پویای رادیو Homework تهیه شده و بدون شک مهم‌ترین ویژگی بازی محسوب می‌شود.

چه در حال گوش دادن به ملودی‌های ملایم موسیقی باشید یا به صداهای آرام‌بخش باران یا ترقه‌های آتش، محیطی عالی برای آرامش پیدا خواهید کرد. به‌علاوه، تمام موسیقی‌های بازی قابل استریم هستند که آن را برای اشتراک‌گذاری در پلتفرم‌هایی مانند YouTube یا Twitch ایده‌آل می‌کند. اما Spirit City فقط در مورد موسیقی نیست، بلکه در مورد بیان سبک و شخصیت منحصر به فرد شما نیز هست. شخصیت و اتاق خواب خود را با تعداد زیادی از انتخاب‌های مد، مدل مو، گزینه‌های دکوراسیون اتاق و موارد دیگر سفارشی کنید. از هودی‌های دنج گرفته تا قفسه‌های کتاب، فرصت‌های بی‌پایانی برای به نمایش گذاشتن فردیت خود خواهید داشت.

همان‌طور که در Spirit City کاوش می‌کنید، با همراهان بامزه روح روبرو می‌شوید که شما را در سفر همراهی می‌کنند. با آزمایش فعالیت‌های مختلف اتاق، مناظر صوتی و گزینه‌های دکور، می‌توانید این ارواح بازیگوش را جذب کرده و آنها را به عنوان همراهان وفادار خود جمع آوری کنید. فراموش نکنید که به آنها کمی عشق بورزید. هر روح را می‌توان برای محبت بیشتر نوازش کرد! با Spirit City Lofi Sessions، می‌توانید فعالیت‌های روزمره‌تان را به تجربه‌های لذت‌بخش و بدون حواس‌پرتی تبدیل کنید و به شما این امکان را می‌دهد که با انرژی و اشتیاق دوباره روی کار و سرگرمی‌های خود تمرکز کنید. این بازی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Snufkin Melody of Moominvalley و Garden Life A Cozy Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Spirit City Lofi Sessions برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11
Processor: Intel Core i5-3470 / AMD Ryzen 5 2400
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 950 / Radeon HD7870
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11
Processor: Intel Core i7-6700 / AMD Ryzen 5 2600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 / Radeon RX580
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Spirit City: Lofi Sessions is a gamified focus tool, set to a soothing lofi soundtrack. Discover and collect Spirits, customize your cozy virtual space, and facilitate your real-life tasks with a collection of handy features designed to improve concentration and ease stress.
Soft, soothing lofi music and dynamic soundscapes such as pattering rain and crackling fire provide the perfect background ambiance to relieve stress and unwind. All music in game is courtesy of Homework Radio and fully stream-friendly, perfect for featuring on youtube or twitch as a pleasing background.

source

توسط funkhabari.ir