بازی Assassin’s Creed Mirage که در مهر ۲۰۲۳ منتشر شد، حالا به زودی در این ماه قرار است شاهد انتشار بازی Assassins Creed Mirage برای استیم باشیم. این عنوان از زمان انتشار تاکنون موفق شده بیش از ۵ میلیون بازیکن را جذب کند. این بازی در شهر بغداد در قرن نهم جریان دارد و روی شخصیت باسیم تمرکز دارد؛ یک دزد که به مرور به یکی از قاتلان فرقه Hidden Ones تبدیل می‌شود. در ادامه با خبر انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage برای استیم، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست انتشار بازی Assassins Creed Mirage برای استیم

بازی Assassin’s Creed Mirage نسبت به نسخه‌های اخیر سری همچون Origins، Odyssey و Valhalla، با بازگشت به ریشه‌های مخفی‌کاری خود و تمرکز بیشتر بر استتار و ترور، شباهت بیشتری به نسخه‌های قدیمی و محبوب این سری دارد. بازیکنان می‌توانند کنترل شخضیت باسیم را در خیابان‌های شلوغ بغداد به دست بگیرند، با مهارت‌های پارکور روی بام‌ها حرکت کنند، در میان جمعیت پنهان شوند و با استفاده از Hidden Blade اهداف خود را به صورت بی‌صدا از بین ببرند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این بازی نسبت به عناوین اخیر، کوچکتر بودن محیط بازی است. برخلاف نقشه‌های عظیم بازی‌های قبلی، بغداد در Mirage به چهار منطقه اصلی تقسیم شده و بازیکنان می‌توانند این محیط فشرده‌تر را با جزئیات بیشتری کاوش کنند. بازی Assassin’s Creed Mirage هم‌اکنون برای پی‌سی، کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان و سری ایکس و اس و حتی iOS در دسترس است.

این بازی از زمان عرضه چندین به‌روزرسانی مهم از جمله حالت New Game Plus و Permadeath دریافت کرده است. با این حال، بر خلاف برخی از نسخه‌های قبلی، این عنوان هیچ DLC یا بسته الحاقی دریافت نخواهد کرد. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر این که شرکت Ubisoft روی یک عنوان جدید از سری Assassin’s Creed کار می‌کند نیز منتشر شده است. در حالی که طرفداران منتظر عرضه نسخه استیم این بازی هستند، باید دید این نسخه چه تاریخ دقیقی منتشر خواهد شد.

این بود از خبر انتشار بازی Assassins Creed Mirage برای استیم. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟

علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir