راک‌استار گیمز به مناسبت هالووین یک حالت جدید به بازی GTA Online اضافه کرد که موردتوجه بیش از یک میلیون نفر قرار گرفته است. حالت زامبی جی تی ای آنلاین، بازی‌کنان را به شهر ابتدایی داستان بازی GTA V به نام نورث یانکتون می‌برد. گیمرها باید جلوی ارتشی از مردگان و زامبی‌ها بجنگند و در سخت‌ترین شرایط ممکن، زنده بمانند.

حالت زامبی جدید به نام Ludendorff Cemetery Survival خیلی سریع میان بازی‌کنان محبوبیت پیدا کرد. این حالت بیش از 1.2 میلیون بازی‌کننده در طی چند روز اضافه کرد و با استقبال خیره‌کننده‌ای مواجه شد. بررسی آمار و ارقام تعداد بازی‌کنان نشان می‌دهد که مود جدید مخصوص هالووین، 260 درصد موفق‌تر از رویداد قبلی جی تی ای آنلاین بوده است. این نشان می‌دهد که این بازی همچنان پس از سال‌ها میان گیمرها محبوب است و آنها تشنه محتوای جدید و باکیفیت هستند.

حالت زامبی GTA Online به نوعی ادای دین به شوترهای هورد محور است که گیمر را مقابل امواج پی‌در‌پی زامبی‌ها قرار می‌دهند. در واقع امواج زامبی‌ها هیچ‌گاه تمام نمی‌شوند و ادامه یافتن این روند هم بسته به توانایی و مهارت گیمر دارد. می‌توان با بقیه بازی‌کنان یک تیم تشکیل داد و زامبی‌ها را گروهی نابود کرد. باید خاطرنشان کرد که تجربه آپدیت هالووین جی تی ای آنلاین کار ساده‌ای نیست و باید استراتژی مناسبی برای زنده ماندن داشته باشید و همچنین مدیریت آیتم و منابع درستی داشته باشید.

مود زامبی GTA Online

مود زامبی GTA Online

یکی از چالش‌های آپدیت جدید، تنوع زامبی‌ها و سرعت عمل آن‌هاست. این نوع دشمنان با سرعت بسیار زیادی به سراغ شما می‌آیند و کشتن آنها هم نیازمند دقت و صرف گلوله زیادی است. البته می‌توان این دشمنان را آتش زد و راه‌حل‌های مختلفی را امتحان کرد که به خلاقیت شما بستگی دارد. هرچند راک‌استار گیمز با دست پر به میدان آمده و اگر فکر می‌کنید که این مود ساده است و می‌توانید خیلی راحت آن را به اتمام برسانید، منتظر سورپرایز باشید.

مهم‌ترین نکته در مورد این آپدیت، بازگشت به نقطه آغازین بازی GTA V است. جایی که مایکل و ترور از دست پلیس فرار می‌کنند و همین عنصر نوستالژی باعث شده تا میلیون‌ها نفر بار دیگر به سراغ این بازی بروند. تنها در بیست و چهار ساعت اولیه، چهارصد هزار نفر گیمر مشغول این مود جدید بودند. در عین حال این آمار نشان می‌دهد که گیمرها همچنان به شوترهای زامبی‌محور علاقه دارند و ساخت یک اثر باکیفیت می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد.

حالت Ludendorff Cemetery Survival به مدت محدودی در دسترس است و اگر می‌خواهید یکی از آپدیت‌های جذاب GTA Online را تجربه کنید، حتماً سری به این بازی آنلاین بزنید.

منبع: Wccftech

source

توسط funkhabari.ir