دانلود بازی Phantom Blaze برای اندروید

بازی Phantom Blaze یک شوتر اول شخص نفس گیر و چند نفره است که توسط Zonk Studios ساخته شده است. این بازی از عملیات نظامی واقعی الهام می‌گیرد و نبردهای تاکتیکی شدید را زنده می‌کند. این بازی بر بازی استراتژیک تیمی تأکید دارد و در عین حال اکشن سریع و هیجان انگیزی را که طرفداران سبک شوتر انتظار دارند را ارائه می‌دهد. بازیکنان به محیط‌های جنگی واقعی و پویا سوق داده می‌شوند و از آن‌ها خواسته می‌شود تا در تعقیب پیروزی از حریفان سبقت بگیرند و آن‌ها را شکست دهند. Phantom Blaze ترکیبی از واقع گرایی و اکشن را ارائه می‌دهد و بازیکنان را برای تسلط بر هنر جنگ به چالش می‌کشد.

این بازی بر اساس دقت تاکتیکی ساخته شده و بازیکنان را مجبور می‌کند مانند کماندوها فکر کنند. چه به عنوان یک تیم هماهنگ حرکت کنید و چه تسلط بر جزئیات پیچیده سلاح‌ها و آیتم‌ها، Phantom Blaze به گیم پلی متفکرانه پاداش می‌دهد. بازیکنان می‌توانند انتظار ترکیبی از محیط‌ها و فیزیک واقع‌گرایانه، مکانیک تیراندازی فوق‌العاده و انواع حالت‌های بازی را داشته باشند که هم برای بازیکنان معمولی و هم علاقه‌مندان به تاکتیک‌های حرفه‌ای پاسخگو باشد. مبارزه واقعی در ارائه نبرد شدید بازیکن در مقابل بازیکن می‌درخشد. Phantom Blaze دارای عناصر تاکتیکی است که بازیکنان را برای برنامه ریزی به چالش می‌کشد.

ویژگی‌های بازی Phantom Blaze

  1. کنترل‌های ساده و بهینه
  2. هزاران بازیکن فعال
  3. چالش‌های فراوان و خاص
  4. حالت‌های مولتی پلیر
  5. گرافیک سه بعدی جذاب
  6. انواع و اقسام اسلحه‌ها

Phantom Blaze چیزی بیش از یک شوتر تکراری دیگر است. این بازی یک شوتر تاکتیکی و سریع است که به بازیکنان برای بازی هوشمندانه و استراتژیک پاداش می‌دهد. این بازی با تمرکز بر مکانیک‌های واقع‌گرایانه، محیط‌های متنوع و آیتم‌های قابل تنظیم، بازیکنان را به چالش می‌کشد تا نه تنها بر رفلکس‌های خود، بلکه بر ذهن خود نیز مسلط شده تا پیروز میدان شوند.

بازی Phantom Blaze هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Standoff 2  و Critical Ops  را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Phantom Blaze برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

source

توسط funkhabari.ir