اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم چوپان دروغگو (سینمایی) با عکس های بازیگر نقش عليمراد و خواهرش رباب را در این صفحه مشاهده نمایید.

فیلم سینمایی چوپان دروغگو یکی از فیلم‌های ربیننده تولید سال ۱۳۸۴ بوده که توسط سیروس حسن‌پور کارگردانی شده است و در مورد مشکلات یک چوپان در وستا می‌باشد که مردم از او انتظارات عجیب غریبی دارند آقای حسن‌پور کارگردان این فیلم در کارنامه خود فیلم‌هایی همچون مسافران شهر و دهقان فداکار را کارگردانی کرده است.

اسامی بازیگران فیلم چوپان دروغگو (سینمایی) +بیوگرافی و عکس

اسامی بازیگران فیلم چوپان دروغگو

  • نقی پوررضا بازیگر نقش عليمراد چوپان
  • مهیار پیکی
  • مریم حسین پور
  • مهرداد فیاض
  • خدیجه رنج کش

خلاصه داستان

مردم روستایی دور افتاده زمانی که چوپان ده بر اثر یک اتفاق فوت میکند به دنبال یک چوپان جایگزین میگردند و یک چوپان جوان به نام علیمراد به انها معرفی میشود که به همراه خواهرش رباب به روستای انها می آیند اما برخی از اهالی این روستا معتقد هستند که علیمراد خیلی جوان است و خام است و نمیتواند از عهده این گوسفندان براید و تصميم مي گيرند مأموريتي به عليمراد بدهند تا او را امتحان كنند. اين مأموريت عليمراد را با مشكلاتي مواجه مي كند.او بايد قاطر پيري را به جنگل برده و آن را براي گرگ ها رها كند. به همين سبب عليمراد مجبور به دروغ گفتن مي شود و…

اسامی بازیگران فیلم چوپان دروغگو (سینمایی) +بیوگرافی و عکس

بیوگرافی نقی پوررضا بازیگر نقش عليمراد

نقی پوررضا بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار نقی پوررضا می‌توان به بازیگری در فیلم چوپان دروغگو اشاره کرد. نقی پوررضا در سال 1384 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نقی پوررضا در این سال، بازیگری در فیلم چوپان دروغگو به کارگردانی سیروس حسن‌پور محسوب می‌شود.

اسامی بازیگران فیلم چوپان دروغگو (سینمایی) +بیوگرافی و عکس

بیوگرافی مهیار پیکی بازیگران فیلم چوپان دروغگو

مهیار پیکی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مهیار پیکی می‌توان به بازیگری در فیلم چوپان دروغگو اشاره کرد. مهیار پیکی در سال 1384 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مهیار پیکی در این سال، بازیگری در فیلم چوپان دروغگو به کارگردانی سیروس حسن‌پور محسوب می‌شود.

بیوگرافی مریم حسین پور از بازیگران فیلم چوپان دروغگو

مریم حسین پور بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مریم حسین پور می‌توان به بازیگری در فیلم مزاحم، فیلم چوپان دروغگو اشاره کرد.

مریم حسین پور در سال 1380 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مریم حسین پور در این سال، بازیگری در فیلم مزاحم به کارگردانی سیروس الوند محسوب می‌شود.

source

توسط funkhabari.ir