جیمز گان، رئیس استودیو دی سی به طرفداران اطمینان داده است که هیچکدام از پروژه‌های معرفی شده‌شان کنسل نشده است. او می‌گوید که علی‌رغم وجود اخبار و آپدیت‌های رسمی، همچنان تمام پروژه‌هایشان را در دست تولید دارند. طبق گفته گان، فاز اول دنیای سینمایی جدید DC با نام Gods and Monsters همچنان در دست تولید است.

اولین اثری که DCU یا دنیای سینمایی دی‌ سی را آغاز می‌کند، انیمیشن سریالی Creature Commandos خواهد بود. این انیمیشن حدود دو ماه دیگر و از تاریخ 5 دسامبر (15 آذر)، پخش خود را در HBO Max آغاز می‌کند. اخیرا آپدیت‌ها و تصاویر رسمی هم از فیلم مورد انتظار سوپرمن منتشر شده که اولین فیلم سینمایی این دنیا خواهد بود. علی‎‌رغم همه این‌ها، هنوز خبری از باقی پروژه‌ها منتشر نشده است. پروژه‌هایی که در سال 2023 و به عنوان بخشی از فاز اول DCU معرفی شدند.

گان در فضای مجازی و در رشته پست‌هایی، اعلام کرد که همه پروژه‌های معرفی شده، قطعا منتشر خواهند شد. با این حال، رئیس DC Studios به این نکته اشاره می‌کند که برخی از آن‌ها در سکوت جلو می‌روند و ممکن است حتی ماهیتشان کمی تغییر کنند. زمانی که یکی از طرفداران درباره وضعیت فیلم The Authority پرسید، جیمز گان جواب جالبی داد. او پرسید که آیا این فیلم در وضعیت پیش‌تولید قرار دارد یا فعلا ساخت آن شروع نشده که گان در پاسخ گفت: « این‌ دو، تنها گزینه‌ها درباره وضعیت پروژ‌ه‌های ما نیستند.»

جیمز گان استودیو دی سی

وضعیت پروژه‌های استودیو دی سی

گان ادامه می‌دهد: «برخی از فیلمنامه‌ها در حال نگارش هستند، برخی دیگر هنوز به دنبال نویسنده هستند و بعضی‌ها هم در حال بازنویسی هستند. وقتی که این فیلمنامه‌ها آماده می‌شوند، چراغ سبز می‌گیرند و وارد مرحله تولید می‌شوند.» سپس از او سوال شد که آیا تمام پروژه‌های معرفی شده در سال 2023 در حال توسعه هستند یا خیر. رئیس استودیو دی سی هم در جوابی مختصر و کوتاه گفت: «بله».

او در ماه جولای گذشته تایید کرده بود که دو پروژه Superman و Creature Commandos در دست توسعه هستند. همچنین یک فیلم سینمایی دیگر با نام Supergirl: Woman of Tomorrow هم در حال ساخت است. علاوه بر این‌ها، از دو سریال هم از این دنیا وارد مرحله تولید شده‌اند. یکی از آن‌ها، فصل دوم سریال Peacemaker به کارگردانی خود جیمزگان است. دومین سریال هم Lanterns نام دارد و با محوریت شخصیت گرین لنترن ساخته می‌شود. آرون پیر و کایل چندلر، دو بازیگری هستند که نقش‌های اصلی این سریال را ایفا خواهند کرد.

از دیگر فیلم‌ها و سریال‌هایی که معرفی شده اما هنوز خبر جدیدی در رابطه با آن‌ها منتشر نشده، می‌شود به این موارد اشاره کرد: «The Brave and the Bold، Swamp Thing، The Authority، Waller، Booster Gold و Paradise Lost. طبق گفته گان، در آینده اخبار بیشتری از این پروژه‌ها منتشر خواهد شد.

منبع: IGN

source

توسط funkhabari.ir