فیلم سینمایی Until Dawn قرار است همزمان با سالگرد انتشار بازی ویدیویی آن به روی پرده سینماها بیاید.

پس از اینکه کارگردان پایان فیلمبرداری فیلم Until Dawn را اعلام کرده بود، حالا تاریخ اکران آن روی پرده سینماها مشخص شده است. برخلاف بسیاری از پروژه‌های دیگر، توسعه فیلم اقتباسی بر اساس این بازی ویدیویی محصول سال ۲۰۱۵ میلادی Supermassive Games روند بسیار سریعی پشت سر گذاشته است.

در اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی بود که اعلام شده بود کارگردان فیلم سینمایی Annabelle: Creation یعنی دیوید اف سندبرگ و نویسنده گری دابرمن قرار است مسئولیت کارگردانی و نویسندگی این اثر سینمایی را برعهده داشته باشند. حالا کمپانی سونی پیکچرز و Screen Gems تاریخی را برای اکران این اثر سینمایی تعیین کردند.

فیلم until dawn
تصویر پشت صحنه فیلم Until Dawn

این فیلم ترسناک قرار است در تاریخ ۲۵ آوریل سال ۲۰۲۵ میلادی (جمعه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴) روی پرده سینماها اکران شود که حدود چهار ماه قبل از دهمین سالگرد عرضه بازی آن به شمار می‌رود. تأیید تاریخ اکران فیلم نیز پس از آن صورت گرفته که هفته پیش کارگردان خبر از پایان فیلم‌برداری داده بود.

در این تاریخ اکران، این اثر سینمایی ترسناک نه تنها همزمان با دهمین سالگرد عرضه بازی اصلی خواهد بود بلکه این اثر باید با یک فیلم اقتباسی دیگری از بازی‌های ویدیویی یعنی فیلم لایو اکشن A Minecraft Movie در گیشه رقابت کند.

منبع: screenrant

source

توسط funkhabari.ir