روح تازه‌ای به سری بازی عصر فرمان‌روایان تحت نظر مایکروسافت دمیده شد. بازی‌های مهم این سری ریمستر شدند و محتوای تازه‌ای دریافت کردند. بازی Age of Empires 2 که دو دهه پیش منتشر شده، همچنان دی‌ال‌سی جدید دریافت می‌کند. سازنده به‌تازگی یک سری چپترهای داستانی جدید تحت عنوان Chronicles توسعه داده که به امپراتوری‌های کهن می‌پردازد. در اولین قدم قرار است به یونان باستان سفر کنیم.

محتوای جدید بازی عصر فرمانروایان 2 قرار است المان‌های گیم پلی بیشتری را ارائه کند و فرصت تجربه کمپین داستانی در مورد امپراتوری‌های قدیمی را فراهم کند. این سری بازی بیشتر به قرون‌وسطی می‌پردازند و کمتر به عصرهای قبلی پرداخته است. این بار دوران مهم یونان باستان انتخاب شده است. نکته جالب آن است که فرمانروایی پارس نیز در این دی‌ال‌سی حاضر خواهد بود، اما باید علیه آنها بجنگید. در واقع جنگ‌های پارس و یونان بازسازی شده است و شما باید از یونان دفاع کنید.

خط داستانی بسته الحاقی یونان Age of Empires 2 پر از شخصیت‌های تاریخی مشهور است. این شخصیت‌ها دارای صداپیشه و دوبله ویژه خواهند بود و به شما دستوراتی خواهند داد. خط داستانی این دی‌ال‌سی طبق گفته سازنده بسیار جذاب و به‌یادماندنی خواهد بود. نکته قابل‌توجه این است که بسته الحاقی یونان توسط توسعه‌دهنده‌های قدیمی عصر فرمانروایان و سازندگان ماد ویژه Rome at War ساخته شده است.

بسته الحاقی Age of Empires 2 یونان پارس

نبرد یونان و پارس در بسته الحاقی Age of Empires 2

از جمله ویژگی‌های این محتوای جدید باید به 55 نوع نیروی زمینی جدید، 19 نوع نیروی دریایی و 85 نوع سازه و ساختمان تازه اشاره کرد. تمدن‌های آتن، اسپارت و هخامنشی در بازی حاضر خواهند بود. مشخص نیست آیا می‌توان با سربازهای هخامنشی به جنگ رفت یا خیر. 21 سناریو مختلف برای خط داستانی تعیین شده است و می‌توانید نبردهای مشهوری از جمله جنگ ماراتون، نبرد ترموپیل بین نیروهای خشایارشا و پادشاه اسپارت را تجربه کنید. می‌توانید کنترل نیروهای پارس را در بخش آنلاین و رقابتی به دست بگیرید.

نبردهای دریایی برای بسته الحاقی جدید Age of Empires 2 از نوع طراحی شده است. می‌توانید با کشتی‌های خود به جنگ ناوگان دشمن بروید. همچنین امکان پیدا کردن منابع داخل دریا هم اضافه شده است. حتی می‌توانید یک سری قوانین خاص بسته به تمدن و فرهنگ تصویب کنید و فناوری‌های ویژه هر فرمانروایی را هم در جنگ و شهرسازی به کار ببرید. به‌طور کل با یک محتوای عالی روبه‌رو هستیم که می‌تواند آن حس و حال قدیمی بازی عصر فرمانروایان را زنده کند.

به نظر می‌رسد که بسته الحاقی ویژه روم نیز در ادامه ساخته و منتشر شود. اگر علاقه‌مند به بسته الحاقی یونان بازی Age of Empires 2 هستید، منتظر انتشار آن در تاریخ 21 آبان باشید.

منبع: PCGAMESN

source

توسط funkhabari.ir