نتفلیکس برای فصل چهارم سریال ویچر تغییرات بزرگی اعمال کرده است. هنری کویل پس از سه فصل، تصمیم به جدایی گرفت و لیام همسورث جای او را پر کرده است. هر چند گزارش تازه‌ای نشان می‌دهد که بازیگر نقش وزمیر، استاد گرالت نیز تغییر یافته است. بسیاری از طرفداران از بازیگر این نقش رضایت نداشتند، هر چند دیالوگ‌های مناسبی برای وی نوشته نشده بود و بسیاری معتقد بودند که کارگردان از این بازیگر مشهور به‌خوبی استفاده نکرده است.

وب‌سایت Redanian Intelligence که در حوزه ویچر فعالیت می‌کند، اعلام کرده که بازیگر جدیدی برای نقش وزمیر جذب شده است. کیم بودنیا در طی سه فصل گذشته این نقش را ایفا می‌کرد و مشخص نیست که چه کسی جای او را گرفته است. البته این بازیگر در فصل سوم حضور نداشت و آخرین بار در فصل دوم ظاهر شود. از آنجایی که فیلم‌برداری فصل چهارم در طی چند هفته آینده به پایان می‌رسد، انتظار می‌رود که خبرهای بیشتری از بازیگر جذب‌شده دریافت کنیم.

شخصیت‌های لمبرت و کوئن در فصل چهارم ویچر حضور خواهند داشت و بازیگران آنها تغییر نیافته است. هر چند کاراکتر اسکل در فصل قبل به طرز عجیبی حذف شد که این تصمیم چندان مورد استقبال طرفداران و خصوصاً طرفداران بازی ویچر 3 قرار نگرفت. باید دید کدام ویچرهای دیگر در فصل چهارم حضور خواهند داشت. می‌دانیم که وزمیر در این فصل در یک سری از صحنه‌ها بازی خواهد کرد و بازیگر او نیز متفاوت خواهد بود.

وزمیر فصل چهارم سریال ویچر

فصل چهارم سریال ویچر

نتفلیکس چند ماه پیش از پایان یافتن سریال ویچر در فصل پنجم خبر داد. قرار بود که این سریال چند فصل دیگر ادامه پیدا کند، اما عدم استقبال کافی مخاطبان باعث تغییر تصمیم این پلتفرم اینترنتی شد. جدایی هنری کویل نیز باعث ناراحتی مخاطبان سریال شد و بسیاری او را در قامت گرالت قبول داشتند. وی البته انتقادهایی را به نویسندگان وارد کرده بود. گزارش‌هایی نشان داد که نویسندگان چندان با رمان‌های ویچر آشنایی نداشته‌اند و همچنین با آزادی کافی در آنها دست برده‌اند.

لیام همسورث بازیگر توانایی است که نقش‌های مختلفی را ایفا کرده است. او به تازگی از بازی The Witcher 3 تعریف کرده و آن را اثری فوق‌العاده خوانده است. هر چند وی برعکس هنری کویل چندان به بازی‌های ویدیویی علاقه ندارد. کویل از طرفداران پر و پا قرص ویچر و دنیای وارهمر است.

فصل چهارم ویچر قرار است در سال 2025 و احتمالاً اواخر سال پخش شود. هر چند انیمه The Witcher: Sirens of the Deep در فوریه 2025 منتشر می‌شود و ممکن است موفقیت بیشتری نسبت به سریال کسب کند. نظر شما در مورد تغییر بازیگر وزمیر چیست؟

source

توسط funkhabari.ir