پیشگویی بابا وانگا برای سال 2025: بابا وانگا که به نام وانگلیا پاندوا گوشترووا به دنیا آمد، پیرزن نابینایی بود که در پیش بینی آینده مهارت داشت. طی سال‌ها، پیروان او ادعا می‌کنند که او برخی رویدادهای بسیار مهم، از جمله حادثه 11 سپتامبر، مرگ پرنسس دایانا و انتخاب باراک اوباما به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده را پیش‌بینی کرده است و همین مسئله باعث شده تا هر ساله با انتشار برخی از پیشگویی های قبلی او، موجب بهت ساکنین کره زمین شوند. بتازگی چند مورد از پیشگویی پیرزن نابینا بلغاری منتشر شده است که در ادامه این مطلب تازه ها میخوانید.

جنگ در ارواپا و کاهش جمعیت این قاره

این اعتقاد بابا وانگا است که سال آینده جنگ در اروپا آغاز خواهد شد. حق با شماست که فکر کنید در حال حاضر هم جنگی در اروپا (روسیه و اوکراین) در جریان است، اما ظاهراً این درگیری جدید به اندازه کافی بزرگ خواهد بود که جمعیت قاره سبز را ویران کند.

ظاهر شدن موجودات فضایی

پیشگویی های بابا وانگا سابقه طولانی با موضوع ظاهر شدن بیگانگان و هجوم آنها دارد؛ او فکر می‌کرد که در سال 2022 با همسایگان بین‌ستاره‌ای خود ملاقات خواهیم کرد اما این اتفاق نیفتاد ولی اینبار گفته است که او مطمئن بوده که سال 2025 قطعا چنین ملاقاتی محقق خواهد شد. ظاهراً دیده شدن موجودات فضایی با یک رویداد ورزشی بزرگ همزمان خواهد شد.

هشتمین قهرمانی لوئیس همیلتون

پیشگویی بابا وانگا برای سال 2025، بابا وانگا بازهم از لوئیس همیلتون و کسب مقام قهرمانی اش در سال آینده گفت. با توجه به اینکه همیلتون در زمان مرگ بابا وانگا حدود 11 سال داشت و بدیهی است که نام بزرگی در پیست F1 نبود اما این پیرزن پیشگوی بلغاری همیلتون را چندین بار قهرمان معرفی کرده بود. ظاهراً راننده فراری هشتمین عنوان خود را در سال 2025 کسب خواهد کرد.

پیشگویی بابا وانگا برای سال 2025

تلپاتی بیش از حد قوی خواهد بود

روانشناس همیشه مدافع مسئله ذهن خوانی و ارتباط ذهن میان افراد بوده اند؛ بابا وانگا هم پیش بینی کرده است که تله پاتی در سال 2025 به یک امر بسیار واقعی و بشکلی غیرقابل باور تجربه خواهد شد.

رشد اعضای بدن در آزمایشگاه ها

این اولین باری نیست که بابا وانگا در مورد چشم انداز رشد اعضای انسان در آزمایشگاه ها فکر می کند، اما اینبار موضوع جدی تر است و او میگوید سال 2025 به طرز فراتر از باور به سالی تبدیل می شود که شاهد رشد اندام های انسانی در داخل آزمایشگاهها هستیم.

پیشگویی بابا وانگا برای سال 2025، بر خلاف سایر پیش‌بینی‌های مربوط به این مسئله که اصل ماجرا عمدتاً با عذاب و تاریکی همراه بود، اینبار و در سال 2025 این موضوع در واقع یک پیشرفت بزرگ در علم بشر خواهد بود و امید به زندگی بسیاری را افزایش می‌دهد.

کشف منبع جدید انرژی

لیست پیشگویی های بابا وانگا با یک پیش‌بینی مثبت دیگر همراه بود و ظاهراً سال 2025 شاهد کشف شکل جدیدی از انرژی خواهیم بود.

source

توسط funkhabari.ir