به گزارش بازیگر 360 ، در جدیدترین اخبار دنیای سریال و سینما، آمازون به صورت رسمی اعلام کرده است که میسون دای، بازیگر جوانی که با ایفای نقش جیسون در فصل چهارم سریال Stranger Things به شهرت رسید، به عنوان یکی از بازیگران اصلی فصل پنجم سریال The Boys انتخاب شده است.

میسون دای در نقش بمب‌سایت

دای در سریال The Boys نقش یک ابرقهرمان جدید به نام بمب‌سایت را ایفا خواهد کرد. این شخصیت که در کمیک‌های اصلی The Boys وجود ندارد، برای اولین بار در فصل چهارم این سریال معرفی شد. بمب‌سایت یکی از اولین ستاره‌های ابرقهرمانی سازمان وات بود که در فیلم کلاسیک The Curse of Fu Manchu نیز حضور داشت.

میسون دای

سریال پیش‌درآمد Vought Rising

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شخصیت بمب‌سایت احتمالا در سریال پیش‌درآمد The Boys با نام Vought Rising نیز حضور خواهد داشت. در این سریال، جنسن اکلس در نقش سولجر بوی و آیا کش در نقش استورم‌فرانت به ایفای نقش می‌پردازند. ظاهرا شخصیت بمب‌سایت شباهت‌های زیادی به سولجر بوی دارد.

فصل پایانی سریال The Boys

فصل پنجم سریال The Boys قرار است به عنوان فصل پایانی این مجموعه پرطرفدار تولید شود. اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن که در فصل‌های گذشته نیز به عنوان سازندگان سریال فعالیت داشته‌اند، همچنان وظیفه ساخت فصل پایانی را بر عهده دارند.

حضور بازیگران شناخته شده

علاوه بر میسون دای، بازیگران شناخته شده دیگری مانند کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید و… نیز در فصل پنجم سریال The Boys حضور خواهند داشت.

انتظار برای فصل پنجم و دوم Gen V

انتظار می‌رود فصل پنجم سریال The Boys در سال ۲۰۲۶ از شبکه آمازون پخش شود. همچنین، پیش از آن شاهد پخش فصل دوم سریال اسپین‌آف The Boys با نام Gen V در طول سال ۲۰۲۵ خواهیم بود.

source

توسط funkhabari.ir