تقریبا مدت زیادی است که استودیو اینسامنیاک در رابطه با انتشار اطلاعات از بازی ولورین در سکوت خبری بزرگی فرو رفته است. حالا طبق ادعای یک منبع داخلی صنعت گیم به نام Kurakasis استودیو اینسامنیاک و سونی خودشان را برای انتشار اطلاعات و جزئیات بیش‌تر از بازی Marvel’s Wolverine آماده می‌کنند.

این منبع داخلی در رابطه با این موضوع می‌گوید :«اینطور که از تحقیقات کوچکم یافتم، سونی و اینسامنیاک در حال آماده‌سازی چیزهایی از بازی Marvel’s Wolverine هستند. من نمی‌دانم که این چه زمانی اتفاق خواهد افتاد، اما حدس می‌زنم که این اقدام در سال جاری یا در مراسم گیم‌ اوارد یا حتی در یک رویداد فوق مخفی و مشخص نشده باشد.»

شرکت اینسامنیاک یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین استودیوهای بازیسازی به حساب می‌آید که تا به امروز عناوین مختلف و متنوعی را روانه بازار کرده است. مدت زیادی است که بازی ولورین در دست توسعه قرار دارد و طرفداران چشم انتظار ارائه جزئیات و اطلاعات بیش‌تر از این اثر هستند. به طور معمول Kurakasis یک افشاگر مطمئن است و می‌توان به گفته‌های او تا به اندازه‌ای اطمینان داشت. متاسفانه هنوز هیچ تاییدیه‌ای از سوی سونی یا اینسامنیاک در رابطه با این موضوع منتشر نشده و بنابراین باید این اطلاعات را در حد شایعه بدانیم.

بازی Marvel’s Wolverine

طرفداران در انتظار انتشار اطلاعات جدید از بازی Marvel’s Wolverine هستند

آخرین اطلاعات بازمی‌گرد به افشای لینکی از این بازی که به گیم پلی آن اشاره داشت و به گفته توسعه‌دهندگان در خوش‌بینانه‌ترین حالت، توسعه بازی ولورین تا سال 2025 ادامه خواهد داشت. به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان این عنوان می‌خواهند بازی خود را در حد و اندازه پلی استیشن 5 پرو قرار دهند و از نهایت ظرفیت و توانایی این کنسول قدرتمند برای اجرای بازی خود استفاده کنند. همچنین براساس گزارش قبلی منتشر شده، این عنوان استودیو اینسامنیاک نسبت به دیگر عناوین گذشته‌اش، دارای لحنی تاریک‌تر و خشونت‌آمیزتر خواهد بود و بازیکنان را به شهری خیالی به نام Madripoor در جنوب شرقی آسیا می‌برد. شهری که جنایکاران و دزدان دریایی در آن حضور دارند.

با این حال باید ببینیم در چه زمانی سونی و استودیو اینسامنیاک می‌خواهند بازی Marvel’s Wolverine را عرضه و دل هواداران را شاد کنند. نظر شما در این رابطه چیست؟ فکر می‌کنید استودیو اینسامنیاک چه چیزی را در مورد بازی جدید خود فاش می‌کند؟

منبع: Tech4gamers

source

توسط funkhabari.ir