بازی شوتر اول‌شخص نوآر Mouse: P.I. for Hire رسما برای کنسول‌‌های نسل هشتم و نهم تایید شد. این بازی سیاه‌وسفید که با الهام از انیمیشن‌های دیزنی طراحی شده، قبلاً فقط برای پی‌سی تایید شده بود. پس از پیدا شدن ناشر، این بازی برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس | اس و نینتندو سوییچ نیز در سال 2025 منتشر خواهد شد.

بازی Mouse در دوران 1930 جریان دارد که بازیکنان کنترل یک موش را برعهده دارد. داستان فیلم با الهام از آثار نوآر طراحی شده اما طراحی بصری بازی یادآور انیمیشن‌های دهه 30 و 40 میلادی، مخصوصاً دیزنی است. شخصیت اصلی بازی جک پیپر نام دارد. یک کارآگاه خصوصی که تصمیم می‌گیرد به‌تنهایی با تمام خلافکاران شهر مبارزه کند.

کار جک پیپر از جایی شروع می‌شود که باید یک خانم ربوده شده را نجات دهد. اما هرچه این پرونده جلوتر می‌رود، پیچ‌وتاب بیشتری به خودش می‌گیرد و قهرمان داستان مجبور به مبارزه با همه خلافکاران و رئسای آن‌ها می‌شود.

انتشار بازی Mouse برای کنسول‌ها

تایید شدن بازی Mouse برای کنسول‌‌ها

بازی Mouse صرفاً یک شوتر بی‌ سروته نیست. با پیشروی در بازی می‌توانید اسلحه‌های جدیدی را باز کنید و همینطور یک سری آپگریدهایی که قابلیت‌های جدیدی را برای شخصیت اصلی باز می‌کند. این آپگریدها نه‌تنها در مبارزه، بلکه در گشت‌وگذار در مراحل غیرخطی بازی نیز کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

یکی از جذابیت‌های اصلی بازی Mouse ترکیب ژانر نوآر که یکی از ژانرهای سنگین و تلخ شمرده می‌شود، با طراحی بامزه کارتونی دهه 30 میلادی است. این پارادوکس باعث شده تا ذاتاً ترغیب به تجربه این اثر متفاوت شویم. اینکه چطور سازنده بازی توانسته است این دو سبک کاملاً متفاوت را با یکدیگر ادغام کند.

جالب است که بازی Mouse: P.I. for Hire طراحی غیرخطی و نیمه‌جهان باز دارد. اتفاقات این اثر در شهر خیالی بنام Mouseburg جریان دارد که شخصیت اصلی برای حل پرونده و مبارزه با خلافکاران به لوکیشن‌های متفاوتی در طول بازی سر خواهد زد. از قصرهای خلاقکاران گرفته تا استودیوی فیلمسازی.

در حال حاضر بازی تاریخ انتشار دقیقی ندارد. صرفاً می‌دانیم که بازی Mouse: P.I. for Hire در سال 2025 برای پی‌سی، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد.

نظر خود را درباره این بازی جذاب و متفاوت در بخش کامنت‌ها بنویسید.

منبع: Gematsu

source

توسط funkhabari.ir