سوال ریاضی با حل عبارتهای چالشی: چالش های ریاضی در اوقات فراغت می تواند مغز را فعال نگه دارد. سوال ها و آزمون های استعداد ریاضی معمولاً در آزمون های رقابتی و آزمون های هوش استفاده می شود. انجام چنین آزمون هایی به شما این امکان را می دهند که منطق و سرعت تفکر خود را ارزیابی کنید و قدرت منطقی و هوش خود را آزموده و یا تأیید کنید. با کمک سوال ریاضی با حل عبارتهای چالشی می توانید مهارت های خود را بسنجید. با مجله خبری چشمک و سوال ریاضی با حل عبارتهای چالشی همراه باشید.

همانطور که بارها اشاره شده است معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

چالش امروز شامل حل یک معادله بر اساس دنباله ای از عملیات است که قبلا نیز نمونه هایی از آن در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر شده بود. برای موفقیت در این آزمون ها، باید دانش پایه خود را در ریاضیات در نظر بگیرید، اما باید بتوانید به مسئله ای که باید حل شود رویکرد جانبی نیز داشته باشید. آیا فکر می کنید می توانید سوال ریاضی با حل عبارتهای چالشی را انجام دهید؟ اگر 21+10=31 و 22+20= 84 شود عبارت 23+30=؟ و پاسخ عبارت بعدی اش چند می شود!؟

این چالش افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

سوال ریاضی با حل عبارتهای چالشی

اگر آماده هستید، دنباله عبارات ارائه شده در تصویر سوال ریاضی با حل عبارتهای چالشی را با دقت مشاهده کنید. با توجه به منطق شما و منطقی که در این سریال استفاده می شود، 23 به اضافه 30 و 24 به اضافه 40 چند باید باشد؟ برای پاسخ به این سوال 30 ثانیه فرصت دارید. مشکل را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و عجله نکنید.

آزمون ها و تست‌های IQ ما به شما این امکان را می‌دهند که در عین تحریک مغزتان، سرگرم شوید و آرامش داشته باشید. به عبارت دیگر، این یک راه سرگرم کننده برای فعال نگه داشتن مغز است. برای تکمیل مجموعه چالش‌های امروز خود در انجام سایر چالش‌های مغزی در سایت ما تردید نکنید. به خاطر داشته باشید که این تمرینات ذهنی کوچک توانایی شما را برای حل مشکلات و تقویت هوش شما افزایش می دهد.

سوال ریاضی با حل عبارتهای چالشی

.

.

.

.

.

.

 

.

پاسخ آزمون

وقت آن است که نتیجه چالش امروز را بدانید. بنابراین، آیا شما یکی از افراد کمیاب هستید که این معمای ریاضی را در چند ده ثانیه حل کرده اید؟ برای اطلاع از این موضوع، از شما دعوت می کنیم تا پاسخ خود به این مشکل را در زیر بررسی کنید.

.

.

.

.

.

راه حل: پاسخ عدد 159 و 256 است.

برای به دست آوردن این نتیجه باید این روند دنبال شود:

21 +10 = 21×1 +10×1 = 21 + 10 = 31

22 +20 = 22×2 +20×2 = 44 + 40 = 84

23 +30 = 23×3 +30×3 = 69 + 90 = 159

24 + 40= 24 ×4 + 40 ×4 = 96 + 160 = 256

به شما تبریک می گویم اگر توانستید این معمای ریاضی را در کمتر از 30 ثانیه حل کنید. موفقیت شما به این معناست که سرعت تحلیل خوب و منطق غیرقابل انکاری دارید.

سوال ریاضی با عبارتهای چالشی

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

source

توسط funkhabari.ir