این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی EA Sports FC 25 برای پلی استیشن 5

بازی EA Sports FC 25 جدیدترین نسخه در دنیای بازی های ویدیویی فوتبال است که در 27 سپتامبر 2024 توسط کمپانی EA منتشر شد. این دومین قسمت از سری جدید EA Sports FC است که پس از امتیاز طولانی مدت فیفا وارد عرصه می‌شود. این بازی که بر روی پلتفرم‌های مختلفی مانند پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی موجود است، با گیم پلی جذاب و ویژگی‌های جدید خود سروصدای زیادی به پا کرده است. EA Sports FC 25 تغییرات هیجان انگیزی را در گیم پلی بازی به ارمغان می‌آورد که پیش از این در هیچ بازی ورزشی و فوتبالی دیگری دیده نشده و انقلابی را برای این ژانر جذاب رقم می‌زند.

حضور بازیکنان افسانه‌ای در FIFA 25

کاورهای FC 25 چشم نواز هستند و اسطوره‌های فوتبال را به نمایش می‌گذارند. نسخه نهایی نمادهایی مانند جیانلوئیجی بوفون، آیتانا بونمتی، جود بلینگهام، زین الدین زیدان و دیوید بکهام را به نمایش می‌گذارد که با جوایزی احاطه شده‌اند که نشان‌دهنده حرفه‌های قابل توجه آنهاست. نسخه استاندارد بر ستاره نوظهور جود بلینگهام تمرکز دارد و بر استعدادهای نسل جدید فوتبال تأکید دارد. یکی از ویژگی‌های برجسته سیستم تاکتیکی جدید به نام FC IQ است. این به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در نحوه بازی تیم خود نظر بیشتری داشته باشند. می‌توانید در اواسط بازی، شکل‌ها و سبک‌ها را مانند مدیران واقعی تغییر دهید و به خوبی شخصی سازی کنید.

شخصی سازی تیم خود

هر بازیکن اکنون نقش‌های خاصی دارد که نشان دهنده نقاط قوت آنهاست و لایه‌ای از استراتژی را به نحوه ساخت تیم خود اضافه می‌کند. این بدان معنی است که شما باید به دقت فکر کنید که چه کسانی را در تیم خود بگنجانید تا پتانسیل آنها را در زمین به حداکثر برسانید. دروازه‌بان‌ها نیز اصلاح شده‌اند و با سبک‌های جدیدی به شما امکان می‌دهد بسته به اینکه چه کسی در دروازه است، متفاوت بازی کنید. این به تنوع و عمق بیشتری به بازی می‌افزاید و دروازه‌بانی را به تجربه‌ای جذاب‌تر تبدیل می‌کند. برای کسانی که به دنبال یک بازی سریع با دوستان هستند، حالت جدید پنج علیه پنج یک گزینه سرگرم کننده است که سرعت و هیجان زیادی دارد.

حضور لیگ‌های متنوع در فیفا 25

این بازی دارای تورنمنت‌های آشنا مانند لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپای یوفا، همراه با کوپه دو فرانس با مجوز کامل است که طرفداران را با مسابقات مورد علاقه خود درگیر نگه می‌دارد. در حالی که بسیاری از باشگاه‌ها از قسمت قبلی بازگشته‌اند، برخی از نام‌های بزرگ غایب هستند یا به دلیل مشکلات مجوز تغییر نام داده‌اند. به‌عنوان‌مثال، باشگاه‌هایی مانند اینتر میلان و آث میلان نام‌های متفاوتی دارند که ممکن است برای برخی از هواداران ناامید کننده باشد. با این حال، تیم‌های دیگر، مانند رم و ناپولی، بازگشتی را که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید انجام می‌دهند و بر هیجان بازی می‌افزایند. ساعت‌ها هیجان انتظار شما را می‌کشد.

از بهترین‌های ژانر ورزشی

حالت محبوب Ultimate Team برخی به‌روزرسانی‌های تازه را از جمله کارت‌های قهرمانان جدید که بازیکنان بازنشسته را در سبک‌های کتاب کمیک نشان می‌دهند مشاهده می‌کند. شما می‌توانید تیم خود را حول این شخصیت‌ها بسازید و در عین حال اساطیر کلاسیک را که نشان دهنده بازیکنان افسانه‌ای هستند، بازگردانید. یکی دیگر از ویژگی‌های مفید، امکان وارد کردن آسان تاکتیک‌های سفارشی از جامعه است که یافتن استراتژی‌های برنده را بدون جستجو در منوها ساده‌تر می‌کند. وقتی EA Sports FC 25 را بازی می‌کنید، احساسی آشنا و در عین حال تازه خواهید دید. گیم پلی بازی به گونه‌ای طراحی شده است که استراتژیک‌تر از قبل باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های MLB The Show 24 و EA Sports FC 24 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی EA Sports FC 25 برای پلی استیشن 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

EA SPORTS FC™ 25 gives you more ways to win for the club. Team up with 5v5 Rush, a new way to play with friends in Football Ultimate Team™, Clubs, and Kick-Off with small-sided gameplay. In Football Ultimate Team Rush, build your dream 5-a-side squad with up to three friends, each controlling your favourite Player Item. Get your team playing like the world’s best with FC IQ. An overhaul of tactical foundations across the game delivers greater strategic control and more realistic collective movement at the team level, while a new AI model, powered by real-world data, influences player tactics through all-new Player Roles. New additions to Manager and Player Career let you live out the biggest storylines from the real-world with Live Start Points; rewrite the stories of past ICONs with today’s teams in Player Career; and for the first time, play an authentic Women’s Career experience, taking control of a club or player from the top five women’s leagues.

source

توسط funkhabari.ir