ویدیویی از فیلم M3GAN 2.0 در رویداد کامیک کان نیویورک منتشر شده که بازگشت این ربات قاتل را وعده می‌دهد.

رویداد کامیک کان نیویورک ۲۰۲۴ در جریان است و خبرها و ویدیوهای مختلفی از این رویداد منتشر می‌شوند. در جدیدترین مورد نیز ویدیویی از فیلم «مگان ۲» منتشر شده، اثری در ژانر ترسناک از کمپانی بلوم‌هاوس که دنباله‌ای برای فیلم اصلی آن محصول سال ۲۰۲۲ میلادی محسوب می‌شود.

ویدیوی منتشر شده برای فیلم «مگان ۲» در رویداد کامیک کان نیویورک ۲۰۲۴ که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، بازگشت این ربات عروسک مانند و قاتل را نشان می‌دهد. سکان کارگردانی این اثر سینمایی جدید را جرارد جانستون در دست دارد، فیلمی که در سال آینده میلادی به روی پرده سینماها می‌آید.

در فیلم سینمایی «مگان ۲» آلیسون ویلیامز بار دیگر نقش خودش را به عنوان جما بازآفرینی خواهد کرد و وایولت مک‌گرا نیز بار دیگر ایفاگر نقش کندی خواهد بود. جنا دیویس نیز یکی دیگر از بازیگران فیلم اول است که در این فیلم جدید صداپیشه شخصیت مگان خواهد بود.

آکلا کوپر که فیلم‌نامه فیلم اول را نوشته بود، نویسندگی فیلم دوم این مجموعه را نیز برعهده داشته و جیمز وان و جیسون بلوم نیز از جمله تهیه‌کننده‌های این اثر ترسناک هستند. فیلم «مگان ۲» قرار است در تاریخ ۲۷ ژوئن سال ۲۰۲۵ میلادی (جمعه ۶ تیر ۱۴۰۴) به روی پرده سینماها بیاید.

منبع: comingsoon

source

توسط funkhabari.ir