دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Mutants Unleashed برای کامپیوتر

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Mutants Unleashed یک عنوان اکشن و پلتفرمر است که در دنیای نمادین TMNT جریان دارد و توسط Aheartfulofgames توسعه یافته است. این بازی که در سال 2024 منتشر شد، از جایی شروع می‌شود که انیمیشن سال 2023 یعنی Teenage Mutant Ninja Turtles Mutant Mayhem متوقف شد و ماجراهای لئوناردو، رافائل، دوناتلو و مایکل آنجلو را ادامه می‌دهد. همان‌طور که لاک‌پشت‌ها با پذیرش جدید خود توسط جامعه سازگار می‌شوند و دبیرستان را شروع می‌کنند، به سرعت با یک تهدید جدید روبرو می‌شوند: موج خطرناکی از جهش یافته‌ها که باعث هرج و مرج شده‌اند.

این بازی اکشن کلاسیک Beat’em up را با عناصر پلتفرمینگ ترکیب می‌کند و حالت‌های تک‌نفره و دو نفره را ارائه می‌دهد که آن را برای بازی انفرادی یا تیم شدن با یک دوست لذت‌بخش می‌کند. شما بیشتر زمان خود را صرف جنگیدن با امواج دشمنان خواهید کرد؛ اما بازی عناصر پلتفرمینگ را نیز در خود جای داده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد از محیط‌های مختلف عبور کنند. بازیکنان می توانند هر یک از چهار برادر لاک‌پشت را کنترل کنند که هر کدام از آنها سبک مبارزه و توانایی‌های ویژه خود را برای مبارزه به ارمغان می‌آورند. این یک تجربه پویا را ارائه می‌دهد و شما را تشویق می‌کند تا سبک خاصتان را پیدا کنید.

یکی از نکات برجسته Mutants Unleashed حالت محلی همکاری آن است. حداکثر دو بازیکن می‌توانند برای کنترل برادران مختلف لاک‌پشت با هم متحد شوند و این امکان را برای یک تجربه مشارکتی فراهم می‌کند که نه تنها سرگرم‌کننده، بلکه استراتژیک است. دشمنان جهش یافته در Mutants Unleashed متنوع هستند و دارای توانایی‌های منحصر به فردی بوده که باعث می‌شود درگیری‌های جنگی متنوع و هیجان انگیز باشد. سبک بصری بازی از ظاهر انیمیشن Mutant Mayhem الهام گرفته و دارای سبک هنری جسورانه، رنگارنگ و کمی اغراق‌آمیز است. تجربه این بازی را به عاشقان دنیای TMNT توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Teenage Mutant Ninja Turtles Shredders Revenge Dimension Shellshock و Teenage Mutant Ninja Turtles The Cowabunga Collection را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Mutants Unleashed برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit
Processor: AMD Ryzen 3 1200 /Intel Core i3-7100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 550 4GB / Nvidia GTX 750
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit
Processor: AMD Ryzen 5 2500X / Intel Core i5-8400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 280 / Nvidia GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Mutants and humans have been kickin’ it together in New York City. But then, Leonardo, Raphael, Michelangelo, and Donatello discovered several shipments of mutagenic ooze were scattered, contaminating areas of the City.

source

توسط funkhabari.ir