دانلود بازی KOMPETE – Blitz Royale برای اندروید

دنیای آدرنالینی KOMPETE یکی از جذاب‌ترین‌ها در میان بازی های موبایلی است. این یک بازی انقلابی چند نفره است که بازیکنان را به چالش می‌کشد تا KOMPETITOR منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنند، بر سبک‌های بازی متنوع مسلط شوند و بر دنیای بازی حکمرانی کنند. KOMPETE که توسط Modernize Games توسعه داده شده است، قول تجربه‌ای کاملاً اورجینال را می‌دهد که گیم پلی شدید، سفارشی سازی استراتژیک و یک جامعه بازی پر جنب و جوش را گرد هم می‌آورد. KOMPETE به صورت رایگان، کراس پلتفرم و دارای پیشرفت روزانه بوده و قصد دارد تجربه بازی های چندنفره موبایلی را دوباره تعریف کند.

خود را در یک بتل رویال با اکتان بالا غوطه ور کنید. آخرین تیم پیروز میدان می‌شود و باید اوج مهارت‌های بازی را در هر دست به نمایش بگذارید. وارد جنگی پر جنب و جوش شوید که در کمتر از 10 دقیقه به پایان می‌رسد. برای گیم پلی بی امان و بی وقفه که شما را روی لبه صندلی خود نگه می‌دارد، آماده شوید. از هیجان این که هرگز واقعاً از مبارزه خارج نشوید لذت ببرید. اگر هم تیمی شما موفق شد برای مدت معینی زنده بماند، دوباره به مسابقه بازگردید. به صورت استراتژیک کپسول‌ها را غارت کنید و از پهپاد خود برای ایجاد آیتم‌های تغییر دهنده بازی استفاده کنید. هر آیتم هزینه‌ای دارد و لایه‌ای از تصمیم گیری را اضافه می‌کند.

ویژگی‌های بازی KOMPETE – Blitz Royale

  1. حالت‌های گوناگون گیم پلی
  2. قابلیت کراس پلتفرم بودن
  3. گرافیک خیره کننده جذاب
  4. گیم پلی شدیداً اعتیادآور
  5. میلیون‌ها گیمر فعال
  6. آیتم‌ها و اسلحه‌های خاص

KOMPETE که توسط Modernize Games ساخته شده است، گواهی بر تعهد آنها به پیش بردن مرزهای نوآوری در ژانر بتل رویال است. این بازی به طور یکپارچه اکشن‌های سریع، عمق استراتژیک و طیف متنوعی از سبک‌های بازی را با هم ترکیب کرده و آن را به یک مدعی برای تبدیل شدن به یک نماینده برای بازی‌های چند نفره تبدیل می‌کند که نباید به هیچ وجه از دستش بدهید.

بازی KOMPETE – Blitz Royale هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Raider SIX و Cyber Hunter را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی KOMPETE – Blitz Royale برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

source

توسط funkhabari.ir