دانلود بازی My Nights at Singing Monsters برای کامپیوتر

بازی My Nights at Singing Monsters یک اثر شبیه ساز ترسناک منحصر به فرد است که به طرز هوشمندانه‌ای دنیای دوستانه و موسیقایی My Singing Monsters را با تنش وحشتناک Five Nights at Freddy’s ترکیب می‌کند. نتیجه یک بازی ترس و بقای هیجان انگیز است که در آن بازیکنان باید با موجودات آشنا از Plant Island روبرو شوند؛ اما این هیولاها بسیار خطرناک‌تر از ظاهر شاد و دوستانه خود هستند. بازی در یک محیط شبانه در جزیره گیاهی اتفاق می‌افتد که بازیکن برای یک کار به ظاهر ساده یعنی غذا دادن و مراقبت از هیولاهای جزیره استخدام شده است. با این حال شب به سرعت فرا می‌رسد و درگیری آغاز می‌شود.

با فرا رسیدن شب، اوضاع به سرعت تغییر می‌کند. هیولاهایی که زمانی شاد بودند، خصمانه و تهاجمی می‌شوند و بازیکن را مجبور می‌کنند تا برای بقای خود بجنگد. هر شب خطر افزایش می‌یابد و بازیکنان باید از هوش و رفلکس خود برای دفع حملات این موجودات وحشتناک استفاده کنند. هسته اصلی بازی حول زنده ماندن در طول شب می‌چرخد ​​که هر شب به تدریج دشوارتر می‌شوند. با قرض‌گیری شدید از بازی Five Nights at Freddy، بازیکنان باید هوشیار باشند و چند کار را انجام دهند، حرکات هیولاها را پیگیری کنند و منابع محدودی را برای زنده ماندن تا صبح مدیریت کنند. این پروسه کاری بسیار دشوار خواهد بود.

درست مانند FNAF، بازیکنان به دوربین‌های امنیتی که در اطراف جزیره نصب شده‌اند دسترسی دارند. آنها می توانند برای نظارت بر حرکات هیولاها بین نماهای مختلف دوربین جابه‌جا شوند. با این حال، ماندن بیش از حد طولانی در دوربین‌ها ممکن است منجر به از دست دادن اقدامات مهم شود، زیرا هیولاها با پیشرفت شب‌ها سریع‌تر و باهوش‌تر می‌شوند. همان‌طور که بازیکنان در شب‌های بیشتری زنده می‌مانند، به تدریج افسانه‌های پنهان در مورد ماهیت واقعی جزیره گیاهی و هیولاهایی را که در آن زندگی می‌کنند، کشف می‌کنند. پیام‌های مرموز، اسناد قدیمی و صداهای قدیمی، حکایت از یک پس‌زمینه بسیار تاریک‌تر از هیولاها دارند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Garten of Banban 2 و Five Nights at Freddy’s را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی My Nights at Singing Monsters برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Think Five nights at Freddy’s meets My Singing Monsters. You find a billboard for a job “feeding monsters” at a place called the “Plant Island”. You are strapped for cash and you decide to look into it. Next thing you know, you are fighting for your life fending off strange creatures. Scary!

source

توسط funkhabari.ir