استودیو Cloud Imperium Games چند سال پیش از یک بازی داستانی تک نفره به نام Squadron 42 رونمایی کرد که در دنیای بازی آنلاین Star Citizen قرار دارد. توسعه‌دهنده در طی مراسم زنده‌ای به این اثر پرداخت و قول داد که بازی را برای سال 2026 آماده کنند، اما این اثر نیاز به زمان بیشتری دارد و در حال حاضر، امکان انتشار آن وجود ندارد.

کریس رابرتس، مدیر استودیو CIG در مراسم سیتیزن‌کان که ویژه بازی استار سیتیزن است، روی صحنه رفت و در مورد پروژه‌های در حال ساخت سخنرانی کرد. او به طرفداران اطمینان داد که نسخه داستانی بازی Star Citizen در سال 2026 منتشر خواهد شد. دمو گیم پلی بازی Squadron 42 در ادامه صحبت‌های مدیرعامل نمایش داده شد. هر چند این تریلر با باگ و کرش و مشکلات گرافیکی همراه بود، اما طرفداران را با یک ساعت اول آشنا کرد.

پرولوگ بازی داستانی اسکوادران 42 متشکل از صحنه‌های سینمایی پر زرق و برق با حضور بازیگران مشهوری مانند هنری کویل، گری اولدمن، مارک استرانگ و گیلین اندرسون بود. دمو گیم پلی به نبرد میان سفینه‌های فضایی می‌پرداخت و در پایان نیز روند اصلی بازی نمایش داده شد. به نظر می‌رسد که با یک شوتر اول‌شخص روبه‌رو هستیم که جنگ میان انسان‌ها و فرازمینی‌ها را دنبال می‌کند. برای تماشای این مراسم می‌توانید به Youtube سر بزنید.

Squadron 42 بازی داستانی Star Citizen

مشکلات توسعه بازی Star Citizen

آقای رابرتس در ادامه گفت که پخش گیم پلی زنده با درخواست او انجام شده و سازندگان با این تصمیم مخالف بوده‌اند. هر چند بازی اسکوادران 42 به موضوعات مختلفی می‌پردازد و آنچه در دمو دیده شد، تنها بخش ناچیزی از کل اثر است. وی معتقد است که تیم سازنده برای انتشار بازی در سال 2026 آماده خواهد بود و اینکه هدف از نمایش کرش و باگ‌ها، آشنا کردن طرفداران با میزان پیشرفت بازی بوده است. بازی Squadron 42 طبق گفته مدیرعامل، حدود 30 تا 40 ساعت گیم پلی خواهد داشت.

بازی Star Citizen حدود چهارده سال است در حال توسعه است. بیش از 729 میلیون دلار بودجه برای ساخت این بازی جمع‌آوری شده و سازنده همچنان آماده انتشار نسخه نهایی نیست. استار سیتیزن همچنان در مرحله آلفا قرار دارد و مدت‌ها تا انتشار نسخه 1.0 یا نهایی فاصله داریم. تام هندرسون چند روز پیش گزارش داد که بخش بزرگی از بودجه هنگفت بازی هزینه شده و مدیران استودیو از کاهش میزان سرمایه‌گذاری در طی یک سال گذشته گفته‌اند. البته کارمندان استودیو می‌گویند که بودجه دریافتی به درستی صرف توسعه بازی نشده و بلکه بیشتر صرف دفتر کاری آنها در شهر منچستر انگلستان شده است.

افرادی که روی بازی‌های استار سیتیزن و اسکوادران 42 کار می‌کنند از میزان پیشرفت توسعه راضی نیستند. آنها به تام هندرسون گفته‌اند که کسی در استودیو به پایان یافتن این پروژه‌ها باور ندارد. همچنین شرایط کاری نیز چندان مناسب نیست و بسیاری پس از یک سال کار در استودیو، استعفا می‌دهند. در نتیجه نمی‌توان انتظار انتشار Squadron 42 در سال 2026 را هم داشت. نظر شما چیست؟

منبع: IGN

source

توسط funkhabari.ir