دانلود بازی Bloodless برای کامپیوتر

بازی Bloodless یک اثر اکشن ماجراجویی است که نبردهای سریع، اکتشاف و داستانی جذاب را ترکیب می‌کند و در دنیای زیبا و در عین حال خطرناک باکوگاوا اتفاق می‌افتد. در قلب خود، بازی حول محور سفر Tomoe می‌چرخد. وی یک رونین ماهر (یک سامورایی بدون ارباب) است که عهدی برای اجتناب از کشتن دارد. علی‌رغم گذشته خشونت آمیزش، Tomoe اکنون به دنبال رستگاری است و باید با رفقای سابقش در ارتش شوگون که به رژیم ظالمی وفادار هستند، مقابله کند. Bloodless به دلیل سیستم منحصر به فرد رزمی غیر کشنده خود، با مکانیک dash-counter و استفاده استراتژیک از تکنیک‌های صلح آمیز مشهور است.

Tomoe به جای اینکه دشمنان خود را به طور کامل نابود کند یا بکشد، از سرعت و دقت خود برای فرار و مقابله با حملات آنها استفاده می‌کند و آنها را بدون ضربه‌های مرگبار خلع سلاح می‌کند. تأکید بر رفلکس‌های سریع، خواندن حرکات حریف و یافتن لحظه مناسب برای ضربه زدن است که باعث می‌شود هر نبرد آزمایشی برای مهارت و صبر باشد. این سیستم رزمی تسلط را تشویق می‌کند، زیرا بازیکنان باید الگوهای مختلف حمله دشمنان را بیاموزند و زمان مقابله کردن با آنها را به خوبی انجام دهند. این بازی به بازیکنانی پاداش می‌دهد که می‌توانند تکنیک dash-counter را کامل کرده و حس جریان روان را در نبرد ایجاد کنند.

Bloodless بر اکتشاف تأکید می‌کند. بازیکنان تشویق می‌شوند تا در محیط‌های زیبا، کشف اسرار، مسیرهای پنهان و افسانه‌های پراکنده در سراسر جهان گشت و گذار کنند. برای بازیکنانی که به دنبال چالش‌های اضافی فراتر از داستان اصلی هستند، Bloodless بازی Warrior Idols و Arenas را ارائه می‌کند که مهارت‌های آن‌ها را به روش‌های جدیدی آزمایش می‌کنند. چیزی که Bloodless را متمایز می‌کند، عمق احساسی داستان آن است. سفر Tomoe تنها سفری برای بقای فیزیکی نیست، بلکه یک تلاش شخصی برای صلح و رستگاری است. تجربه این بازی را به علاقه‌مندان به آثار اکشن و استراتژیک به شدت توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ghost Of Tsushima Directors Cut و Lords of Exile را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bloodless برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
Processor: Intel Pentium E2180 (2 * 2000) or equivalent
Memory: 1 GB RAM
Graphics: GeForce 7600 GT (256 MB)
DirectX: Version 10
Storage: 200 MB available space
Additional Notes: Gamepad Recommended

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Stylish, action-adventure game featuring counter-based, non-lethal combat centered around ronin Tomoe’s signature dash-counter mechanic, fighting with nothing but her bare fists to disarm her former allies, the samurai army of Shogun Akechi.

source

توسط funkhabari.ir