بازیگر محبوب سریال Stranger Things یعنی David Harbour روز پنجشنبه در جشن سالگرد ۱۰ سالگی پادکست Happy Sad Confused در کامیک‌‌کان نیویورک از اطلاعات جالبی رونمایی کرد.

هاربر در حالی که روی صحنه صحبت می کرد، فصل پنجم و آخر این سریال علمی تخیلی را که در حال حاضر در مرحله تولید قرار دارد. او گفت:

ببینید، من به سریال بسیار نزدیک بوده‌ام، بنابراین نظرات بسیار محکمی دارم و اگر از طرفداران برنامه باشید، ممکن است با نظرات شما مطابقت نداشته باشند. من یک بازیگر در این نمایش هستم، بنابراین پیچش‌های (تولید این سریال) را می‌دانم و می‌توانم «یک اپیزود بد» یا فصلی که «دوست نداشتم» «یا قسمتی که خیلی من را عصبانی کرد» را به راحتی بیان کنم.

هاربور ادامه داد:

در نیمه خواندن فیلم‌نامه فصل آخر بود که تمام عوامل بازیگران به گریه افتادند. در ۲۰ دقیقه آخر، تنها صدای گریه غیرقابل کنترلی از عوامل این سریال به گوش می‌رسید.

او توضیح داد که بخشی از دلیل احساساتی شدن بازیگران این بود که برای بسیاری از آنها Stranger Things دوران کودکی آنها بود. برای مثال Millie Bobby Brown در نقش Eleven و Schnapp در نقش Will زمانی که برای اولین بار کار روی آن را شروع کردند ۱۱ ساله بودند و Finn Wolfhard در نقش Mike هم ۱۲ ساله بود. Gaten Matarazzo در نقش داستین ۱۳ سال داشت و Caleb McLaughlin چهارده ساله بود. اکنون همه آن‌ها بیست سالگی را رد کرده و پا به دوره جوانی گذاشته‌اند.

source

توسط funkhabari.ir