زمان پخش سریال شام ایرانی فصل سوم

سریال شام ایرانی هر هفته یکشنبه ها پخش میشود این سریال به کارگردانی سعید ابوطالب بوده که موضوع ان دورهمی سلبریتی ها با گفتگوی طنز است که هر سری این بازیگران مهمان یک نفر میشوند و باید در مورد غذایی که تهیه شده امتیاز بدهند.

زمان پخش سریال شام ایرانی فصل سوم +دانلود

این سبک برنامه ابتدا از شبکه ماهواره ای من و تو با نام “بفرمایید شما” پخش شد و تهیه کنده های ایرانی نیز تصمیمی گرفتند با سلبریتی های ایرانی این برنامه را بسازند که البته بسیار موفق بوده اند و توانسته اند مخاطبان زیادی را به دست آورند.

همچنین ببینید

دانلود کامل سریال شام ایرانی

در «شام ایرانی» آنچه اهمیت دارد مراحل پخت و سرو غذاست و سایر موارد جزء کوچکی از آن را تشکیل می‌دهند. در این قسمت اما پیش از ورود مهمان‌ها زیاد در جریان طبخ غذا قرار نمی‌گیریم.

بعد از گذشت چهار سال از انتشار آخرین فصل «شام ایرانی»، در نهایت سری دهم این مجموعه تولید شد ابوطالب که این اواخر تمرکزش را روی تولید سری رئالیتی‌شوهای مافیایی گذاشته بود حالا پس از پایان فصل سوم «پدر خوانده»  تغییراتی ایجاد کرده است.

فقط در صورتی می‌توانیم به «شام ایرانی» امتیاز دهیم که آن را یک اثر کاملا سرگرم‌کننده بنامیم. یعنی با این پیش‌فرض آن را تماشا کنیم که چند نفر دورهم جمع شده‌اند، بگوبخند می‌کنند

source

توسط funkhabari.ir