کد تعویض آهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل

برای آشنایی با نحوه تغییر آهنگ پیشواز و کد تعویض آهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

کد تعویض آهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل | نحوه تغییر آهنگ پیشواز

اپراتورهای همراه اول و ایرانسل روش های آسانی برای انتخاب و تغییر آوای انتظار ارائه کرده اند تا مشترکین به راحتی بتوانند ترانه مورد نظر را انتخاب کنند. در این مطلب از آلامتو کد تعویض آهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل | نحوه تغییر آهنگ پیشواز را برای شما همراهان ارائه می کنیم.

همچنین بخوانید: آهنگ پیشواز همراه اول خواننده های قدیمی

نحوه تغییر آهنگ پیشواز همراه اول

برای تغییر آهنگ پیشواز همراه اول می توان به چهار روش اقدام کرد. در ادامه هر یک از روش ها به صورت مرحله به مرحله ارائه می شود و کاربران می‌توانند با دنبال کردن هر یک از این روش‌ها نسبت به تغییر آهنگ پیشواز اقدام کنند:

کد تعویض آهنگ پیشواز ایرانسل

ساده ترین و سریعترین روش برای تعویض آهنگ پیشواز همراه اول به این ترتیب است که ابتدا باید وارد صفحه شماره گیری گوشی شده و سپس عبارت # کد آهنگ جدید * 222 * 10 * را وارد کرده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

تغییر آهنگ پیشواز همراه اول بوسیله ارسال پیامک

برای تغیر آهنگ پیشواز همراه اول بوسیله ارسال پیامک، باید کد آهنگ جدید را به سامانه پیامکی 8989 ارسال کنید.

همچنین بخوانید: آهنگ پیشواز ملایم همراه اول

تغییر آهنگ پیشواز همراه اول از طریق تلفن گویا

روش دوم برای تغییر آهنگ پیشواز همراه اول، از طریق سامانه تلفن گویای 9990 می باشد که با دنبال کردن چند مرحله می توان آهنگ پیشواز را تغییر دارد. این فرآیند تنها با انجام روی تلفن مورد نظر باید انجام شود.

  1. صفحه شماره گیری گوشی خود را باز کنید و شماره 9990 را وارد کرده و گزینه تماس را انتخاب کنید.
  2. در صفحه باز شده ابتدا کلید 2 را بفشارید.
  3. در مرحله بعد کلید 2 را بفشارید.
  4. در این مرحله کلید 1 را بفشارید.
  5. پس از آن کلید 2 را بفشارید.
  6. کلید 1 را بزنید.
  7. در پایان کد آهنگ پیشواز مورد نظرا را وارد کرده و در پایان کلید مربع را نیز بفشارید.

تغییر کد پیشواز همراه اول با نرم افزار همراه من

با نصب برنامه همراه من، می‌توان به سادگی برنامه را باز کرده و از طریق منوی موجود برای تغییر کد پیشواز همراه اول اقدام کنید.

نحوه تغییر آهنگ پیشواز ایرانسل

اپراتور ایرانسل نیز مانند همراه اول، روش‌های مختلفی برای تغییر آهنگ پیشواز ایرانسل ارائه کرده است، از جمله:

کد تعویض آهنگ پیشواز ایرانسل

مشترکین اپراتور ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد #۷۷۷* به منوی اصلی سرویس آهنگ‌های پیشواز وارد شده و از میان آهنگ‌های پیشواز ارائه شده گزینه مورد نظر را انتخاب کنند.

  1. برای تغییر و جایگزینی آهنگ پیشواز فعلی، تتنها کافیست کد #۸*۷۷۷* را شماره‌گیری کرده و آهنگ پیشواز مورد نظر را انتخاب نمایید.
  2. با استفاده از کد #۸*۷۷۷* می‌توانید به آلبوم آهنگ‌های پیشواز وارد شدن و نسبت به گزینش آهنگ مورد نظر اقدام کرد.
همچنین بخوانید: کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشقانه

تعویض آهنگ پیشواز ایرانسل با نرم افزار پیشواز

ایرانسل با ارائه یک اپلیکیشن آهنگ پیشواز، امکاناتی مانند جستجوی راحت‌تر برای آهنگ مورد نظر و انتخاب بخش مورد نظر از آهنگ، و همچنین امکان ضبط و تنظیم صدای شخص را به عنوان آهنگ پیشواز را در دسترس مشترکین خود قرار داده است. این اپلیکیشن کاربردی برای مشترکین آهنگ‌های پیشواز ایرانسل است. به علاووه، اشتراک‌گذاری آهنگ‌های پیشواز با سایرین نیز از طریق این نرم افزار امکان پذیر است.

با کمک از نوار جستجوی ارائه شده در بخش پیشواز عادی، کاربر می‌توانید از طریق وارد کردن نام آهنگ، نام خواننده یا کد آهنگ مورد نظر، فوراً آهنگ مورد نظر خود را پیدا کنید. پس از پیدا کردن آهنگ، قابلیت پخش آنلاین آن برای اطمینان از انتخاب ترانه مورد نظر وجود دارد. پس از آن با انتخاب گزینه «پیشوازم شو» به آسانی می‌توان‌ آهنگ جدید را به عنوان جایگزین آهنگ پیشواز قبلی خود انتخاب کنید.

تغییر آهنگ پیشواز ایرانسل با پیامک

ارسال کد پیشواز به شماره پیامک ارائه شده توسط اپراتور ایرانسل را می‌توان ساده ترین روش تغییر آهنگ پیشواز در نظر گرفت.

  1. مشترکین ایرانسل قادر هستند با ارسال کد آهنگ پیشواز مورد پسند خود به شماره ۷۵۷۵، نسبت به خرید و فعال‌سازی آهنگ پیشواز ایرانسل اقدام کنند.
  2. برای تغییر آهنگ پیشواز، به راحتی می‌توان از طریق ارسال کد آهنگ پیشواز جدید به شماره ۷۵۷۵ نسبت به خرید آوای انتظار جدید اقدام کرد
  3. تا این مرحله هنوز آهنگ پیشواز قبلی فعال باقی می‌ماند. برای جایگزینی آهنگ فعال کنونی با آهنگ جدید، باید از فرمت خاص ارائه شده توسط این اپراتور در پیامک استفاده شود. فرمت پیامک برای تغییر آهنگ پیشواز ایرانسل به شکل «کد آهنگ موجود کد آهنگ جایگزین TV» است. برای مثال، برای جایگزین و تغییر آهنگ با کد ۱۰۰۱۰۰ با آهنگ جدید به کد ۱۰۰۱۲۳، پیامک TV 100100 100123 باید به شماره ۷۵۷۵ ارسال شود.
همچنین بخوانید: اهنگ پیشواز صبر کن الان جواب میده همراه اول

سخن آخر

امیدواریم این مطلب از آلامتو با عنوان کد تعویض آهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل | نحوه تغییر آهنگ پیشواز برای شما همراهان مفید باشد.

source

توسط funkhabari.ir