تازه ها

رنگ سال 2025: رنگ سال 2025 توسط موسسه WGSN و Coloro معرفی شده است این رنگ در بسیاری از استایل ها پاییز و زمستان امسال دیده می شود و طرفداران زیادی دارد. پنتون گرچه بهترین و معتبرترین کمپانی تعیین رنگ سال است، اما کمپانی‌ دیگری همچون بنجامین مور نیز برای هر سال میلادی، رنگ مشخصی را تعیین می‌کند. بنجامین مور اند کو که با نام‌های بنجامین مور پینتس و بنجامین مور نیز شناخته می‌شود، به تازگی رنگ سال 2025 میلادی را در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی اعلام کرد.

رنگ سال 2025

رنگ سال 2025 میلادی توسط کمپانی بنجامین مور، رنگ 40-2113 Cinnamon Slate Ansarean اعلام شده است که ترکیبی از رنگهای آلویی و قهوه ای است.

رنگ سال 2025

این رنگ حس گرمی و ظرافت را به فضا می بخشد. مدیران کمپانی بنجامین مور آندریا ماگنو و هانا یئو به افزایش علاقه به رنگ های ظریف تر در طراحی اشاره کردند و توضیح دادند که این رنگ بسته به نور می تواند به طور متفاوتی دیده شود و ته رنگهای مختلفی مانند قهوه ای آلویی و خاکستری دارد، این ویژگی ها رنگ 2025 را به رنگی خنثی و همه کاره تبدیل کرده که می تواند با پالتهای گرم یا سرد هماهنگ شود.

رنگ سال 2025 بنجامین مور یک رنگ کاملا شیک و کلاسیک و تشریفاتی است که به شدت به استایل شما و حتی دکوراسیون خانه تان جان می بخشد.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شامپو فرش خانگی عالی: فرمول ساخت ۵ بهترین شامپو فرش خانگی!

تصاویر جذاب و دیدنی از ماشین پلیس ایران از دهه 1320 تا امروز!

سفر به تهران قدیم: از چه زمانی دریافت جریمه برای رانندگان تهرانی آغاز شد!؟

آموزش کامل تمیزکردن لاستیک ماشین لباسشویی

آگهی رهن خانه در تهران قدیم، ۸۰ سال قبل+عکس

این مدل مراقبت از گیاه آپارتمانی، آن را نابود می کند!

بهترین طعم دهنده چای که کدبانوها زیاد ازش استفاده میکنن!

 

نوشته های مشابه

source

توسط funkhabari.ir