استودیو بلوبر تیم آپدیت 1.04 بازی Silent Hill 2 Remake را برای پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر منتشر کرد. این به‌روزرسانی کم حجم، یک سری از باگ‌ها و مشکلات فنی مانند استاتر را حل می‌کند. همچنین پشتیبانی از فناوری‌های گرافیکی مانند FSR 3.1.1 و DLSS Frame Generation نیز اضافه شده است.

این آپدیت جدید بیشتر روی بهبود نسخه کامپیوتر ریمیک سایلنت هیل 2 تمرکز کرده است. یک سری گلیچ‌های گرافیکی برطرف شده و پشتیبانی کامل از فناوری‌های مهم انویدیا و ای‌ام‌دی نیز به عمل آمده است. در صورتی که از DLSS استفاده کنید، خواهید دید که میزان لگ و استاتر کمتر خواهد شد و به‌طور کل تجربه بهتری خواهید داشت. پشتیبانی از FSR 3.1.1 هم اضافه شده و می‌توانید از فناوری‌های جدید برای افزایش فریم استفاده کنید.

در صورتی که سایلنت هیل 2 را با استیم دک بازی می‌کنید، به‌روزرسانی جدید از حجم مشکلات کاسته است. بهینه‌سازی بهتری صورت گرفته و میزان استاتر و لگ تصویر کمتر شده است. گزینه‌ای اضافه شده که می‌توانید با دست‌کاری آن از حجم استاتر در کارت گرافیک‌های ای‌ام‌دی و اینتل بکاهید. دیجیتال فاندری هفته گذشته به بررسی فنی بازی Silent Hill 2 Remake پرداخت و اعلام کرد که این اثر هم مشابه بازی‌هایی که با آنریل انجین 5 ساخته شده‌اند از استاتر رنج می‌برد.

آپدیت Silent Hill 2 Remake

جزئیات آپدیت سایلنت هیل 2

استاتر معمولاً به لگ‌های آنی و تاخیر در ارسال تصویر گفته می‌شود که حین گیم پلی رخ می‌دهد. سرعت فریم بازی در چند یک ثانیه به‌شدت افت می‌کند و سپس افزایش می‌یابد. بالا و پایین شدن نرخ فریم باعث ایجاد لگ می‌شود که به استاتر شناخته می‌شود. با توجه به اینکه بهینه‌سازی بازی با آنریل انجین 5 کار ساده‌ای نیست، اکثر بازی‌های ساخته‌شده با این موتور از این مشکل رنج می‌برند. گفتنی است سی‌دی پراجکت برای ویچر 4، تلاش می‌کند تا از حجم لگ و استاتر موتور بازی‌سازی اپیک گیمز بکاهد.

از جزئیات آپدیت Silent Hill 2 Remake مربوط به نسخه پلی‌استیشن 5 می‌توان به رفع کرش‌های نادر اشاره کرد. کیفیت بافت‌های گرافیکی اندکی بهتر شده است و مشکلات مربوط به صدا نیز کاهش یافته است. با نصب آپدیت 1.04 ریمیک سایلنت هیل 2، تجربه روان‌تری خواهید داشت و می‌توانید بازی را بدون باگ و گلیچ به پایان برسانید. این بازی هنگام انتشار بهینه بود و نیازی به آپدیت‌های پی‌در‌پی نداشت و همین باعث شد تا گیمرها خیلی سریع این اثر را به پایان برسانند.

بازی Silent Hill 2 Remake برای PS5 و کامپیوتر منتشر شده و هنوز خبری از نسخه ایکس‌باکس نیست.

منبع: Wccftech

source

توسط funkhabari.ir