بنظر می‌رسد که پروژه Balde مارول استودیوز طلسم شده و تاریخ اکرانش مجدد به تعویق افتاده است.

قبلا قرار بود این فیلم ۷ نوامبر ۲۰۲۵ اکران شود اما این تاریخ از جدول پخش دیزنی پاک شده است و فیلم Predator: Badlands جایگزین آن شده است. این حرکت هوشمندانه‌ای از سمت دیزنی برای جایگزین کردن فیلمی است که زودتر آماده می‌شود.

مارول در ژوئیه ۲۰۱۹ اعلام کرد که ریبوت فیلم دوست‌داشتنی Blade با بازی ماهرشالا علی ساخته خواهد شد اما با گذشت پنج سال با وجود نویسندگان، کارگردانان و بازیگران زیادی که آمدند و رفتند، فیلم حتی یک قدم هم به ساخت نزدیک نشده است. تنها چیزی که تاکنون به ما گفته شده این است که فیلم دهه ۱۹۲۰ را نشان می‌دهد و میا گاث در نقش ویلن ومپایری به نام لیلیث به همراه علی در نقش اصلی شکارچی ومپایر در فیلم بازی می‌کنند و باسم طریق و یان دمناج کارگردانان و نیک پیزولاتو، استاوی اوسی-کوفور، بو دومایو، مایکل استاربری نویسندگانی بودند که در مراحل مختلف به پروژه پیوستند. حتی اخیرا کوین فایگی از طولانی شدن فرایند ساخت فیلم گفت:

چند سال گذشته مهم‌ترین چیز برای ما درست ساختن فیلم و عجله نکردن بوده است. چون فیلم‌های بلید زیادی ساخته شدند و همگی درجه سنی آر داشتند. ما به فیلم تعهد داریم و تا وقتی کارمان درست پیش نرود، فیلم را نمی‌سازیم. در حال حاضر یک نویسنده مشغول نوشتن فیلم‌نامه است و من نیمی از داستان را خوانده‌ام و حس خوبی تابحال داشته‌ام.

منبع: کولایدر

source

توسط funkhabari.ir