دانلود بازی Elven City Simulator برای کامپیوتر

بازی Elven City Simulator یک عنوان شبیه‌ساز مستعمره‌ای همه‌جانبه و داستان محور است که بازیکنان را در نقش یک روح الف قرار می‌دهد که وظیفه بازسازی و هدایت تمدن درهم شکسته الف‌ها را بر عهده دارد. به دنبال یک رویداد فاجعه بار که دنیای آنها را ویران کرد، الف‌ها اکنون پراکنده و آسیب پذیر هستند و این شما هستید که باید آنها را به بقا، رفاه و شاید حتی بازگشت به عظمت هدایت کنید. با این حال، این یک شهرساز معمولی نیست؛ Elven City Simulator مکانیک‌های گیم پلی منحصر به فردی را معرفی می‌کند که آن را متمایز می‌کند و عناصر استراتژی، اکتشاف، بقا و حتی طراحی روگ لایک را با هم ترکیب می‌کند.

در قلب Elven City Simulator وظیفه مدیریت محل سکونت الف شما نهفته است. بازیکنان باید با دقت در جمع آوری منابع، ساختن ساختمان‌ها و مدیریت نیازهای جمعیت روبه‌رشد خود تعادل ایجاد کنند. الف‌های شما فقط شهروندان بی چهره نیستند؛ آنها به سه شاخه فرهنگی متمایز تقسیم می‌شوند: الف‌های جنگلی، الف‌های ارشد و الف‌های تاریک که هر کدام دارای نقاط قوت، مهارت‌ها و ترجیحات منحصر به فرد خود هستند. درک اینکه چگونه می‌توان این الف‌ها را بر اساس توانایی‌هایشان به بهترین نحو راهنمایی کرد و از آنها استفاده کرد، کلید پیشرفت در محیط خصمانه اطراف شما است. این سفر ساده نخواهد بود و چالش‌های زیادی دارد.

بقا چالش اصلی در Elven City Simulator است. محیط خصمانه است و بازیکنان باید به دقت در مورد نحوه مدیریت منابع خود فکر کنند. شما باید بین نیازهای کوتاه مدت، مانند غذا دادن به الف‌های خود یا ساختن خانه‌های جدید، با اهداف بلندمدت، مانند گسترش قلمرو خود یا آماده شدن برای تهدیدات آینده، تعادل برقرار کنید. بازی دارای عناصر روگ لایک است. کاوش و غیر قابل پیش بینی بودن نقش زیادی در تجربه بازی می‌کنند. با گسترش شهرک خود، سفرهایی را برای کاوش در بیابان، کشف منابع پنهان و مواجهه با خطرات ناشناخته اعزام خواهید کرد. با دانلود این بازی جذاب، یکی از بهترین شبیه سازهای سال را تجربه می‌کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های SkyBrew Entropic Strategist و Star Trucker را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Elven City Simulator برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: AMD Ryzen 5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon Vega 8
Storage: 800 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: AMD Ryzen 5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1050
Storage: 800 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

You are the Elven Spirit – a leader charged by the Elder Gods to Revive the wasteland and discover lost riches of old times, elven’s last bastion against the Sunstorm that destroyed the old world. Unlike most survival city builders where your focus is on a city and resources, in Elven City Simulator you must not just build a prosperous settlement. You teach elfs for their own specializations, make decisions to set them on the path of Forest, High or Dark Elves.

source

توسط funkhabari.ir