دانلود بازی The Axis Unseen برای کامپیوتر

بازی The Axis Unseen یک اثر ترسناک جهان باز منحصر به فرد است که عناصر ژانر هوی متال، موجودات الهام گرفته از فولکلور و مکانیک بقا همه‌جانبه را ترکیب می‌کند. این بازی توسط Nate Purkeypile، یک توسعه‌دهنده با تجربه که قبلاً روی عناوین بزرگی مانند Skyrim و Fallout کار می‌کرد، ایجاد شده است، این بازی تجربه‌ای شدید و نفس گیر را ارائه می‌کند که در آن بازیکنان وارد دنیایی تاریک و مرموز می‌شوند که پر از موجودات کابوس‌وار است. The Axis Unseen یک بازی شکار است؛ اما بر خلاف بازی های سنتی شکار، بر موجودات ماورا طبیعی تمرکز دارد که شکست دادنشان بسیار دشوار و چالشی خواهد بود.

بازیکنان از کمان به عنوان سلاح اصلی خود استفاده می‌کنند؛ اما این کمان معمولی نیست. بازیکنان به انواع قدرت‌های عنصری مانند آتش، یخ، رعد و برق و موارد دیگر دسترسی دارند که به ردیابی و از بین بردن این موجودات هیولا کمک می‌کنند. مبارزه نیاز به استراتژی دارد، زیرا هر موجودی دارای نقاط ضعف منحصر به فردی است که بازیکنان باید از آنها برای زنده ماندن استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های برجسته بازی تمرکز بر ارتقا حسی است. هنگامی که بازیکنان هیولاها را شکار می‌کنند و می‌کشند، از طعمه خود قدرت می‌گیرند و حواس و توانایی‌های خود را بهبود می‌بخشند تا در مبارزه‌های بعدی قدرتمندتر و بهتر شوند.

جنبه بقای The Axis Unseen نیز کلید غوطه وری آن است. بازیکنان باید منابع (مانند ساخت آیتم و حفظ سلامتی خود) را با دقت مدیریت کنند. محیط فقط یک پس‌زمینه نیست، بلکه چیزی است که بازیکنان باید برای زنده ماندن با آن تعامل داشته باشند. چه جمع‌آوری مواد برای تیرها یا یافتن راه‌هایی برای بهبودی باشد، محیط به شما کمک خواهد کرد. این یک عنصر تنش را اضافه می‌کند زیرا بازیکنان با احتیاط تعادل کاوش را برقرار می‌کنند و می‌دانند که حرکت اشتباه می‌تواند آنها را در یک لحظه از شکارچی به طعمه تبدیل کند. اگر به بازی های کلاسیک ژانر شکار با المان‌های جادویی و ماورایی علاقه دارید، این بازی را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Wild West Dynasty و Witchfire را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Axis Unseen برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10+ 64-bit
Processor: i7-3770k/Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 4 GB VRAM GeForce GTX 980/Radeon RX 580
DirectX: Version 12
Storage: 24 GB available space
Sound Card: DX11 compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10+ 64-bit
Processor: i7-3770k/Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 8 GB VRAM NVIDIA GeForce RTX 2060 / AMD Radeon RX 5700 XT
DirectX: Version 12
Storage: 24 GB available space
Sound Card: DX11 compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Axis Unseen is a heavy metal horror game created by one of the developers of Skyrim, Starfield and Fallout. Hunt nightmarish monsters from ancient folklore in a mysterious open world, collecting their enhanced sense powers and discovering elemental arrows. Beware, the hunter is also the hunted.

source

توسط funkhabari.ir