سپتامبر به لطف بازی‌های جدید و مهم منتشر شده در زمان مذکور، یک ماه بسیار مهم محسوب می‌شد. طبق داده‌های فروشی که توسط تحلیلگران Bluesky به اشتراک گذاشته شده، عمده بازی‌های این ماه فروش بسیار خوبی را در آمریکا تجربه کرده‌اند.

عنوان EA Sports FC 25 پرفروش‌ترین بازی ماه سپتامبر در ایالات متحده بود که در مقایسه با نسخه سال گذشته همین بازی، الکترونیک آرتز رشد فروش دو رقمی برای این سری محبوب را تجربه کرده است. جایگاه دوم پرفروش‌ترین بازی‌ها به Astro Bot پلتفرمر جدید و تحسین شده سونی اختصاص دارد.

بازی Astro Bot را می‌توان یکی از بهترین اتفاقات سال جاری دانست که چه مخاطبین و چه منتقدهای سراسر جهان از آن استقبال و از بازی به عنوان یک تجربه پلتفرمر کم نقص یاد کردند. دیگر بازی‌های منتشر شده در ماه سپتامبر، عناوینی مثل The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom و Warhammer 40,000: Space Marine 2 بودند که به ترتیب رتبه‌های چهارم و هجدهم کرده و در نهایت بازی NBA 2K25 که جایگاه هفتم را از آن خود کرده است.

ادامه این لیست به آثاری مثل NHL 25 و بازی Marvel vs. Capcom Fighting Collection: Arcade Classics اختصاص دارد. دیگر اتفاق جالب ماه سپتامبر هم را می‌توان بازی Dead Rising دانست که به لطف انتشار Dead Rising Deluxe از رتبه ۵۰۲ به رتبه ۱۱ صعود کرده است.

source

توسط funkhabari.ir