علی‌رغم اینکه پروژه جدید استودیوی Fntastic به نام Escape Factory مورد تایید Kickstarter قرار نگرفت، اما سازنده The Day Before اعلام کرده است که بازی جدیدی در دست توسعه دارد.

گفته می‌شود بازی جدید استودیوی Fntastic یک اثر اکشن ترسناک آنلاین Prop Hunt است که شباهت زیادی به عنوان Propnight دارد. Propnight یکی از محبوب‌ترین عناوین این استودیو بود و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. با این حال، استودیوی مذکور امتیاز این بازی را از دست داد و اکنون روی ساخت یک بازی جدید در سبک اکشن ترسناک Prop Hunt به نام Items است.

استودیوی Fntastic می‌گوید که طرفداران خواستار ساخت چنین عنوانی هستند و این توسعه‌دهنده روی ارائه خواسته‌های آن‌ها کار می‌کند. همچنین استودیو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که توسعه بازی Items به منابع قابل ملاحظه‌ای نیاز دارد و در همین راستا، بازی‌های موبایلی را به موازات توسعه عنوان مذکور منتشر خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که می‌توانند از پیشرفت بازی پشتیبانی نمایند.

در بیانیه Fntastic اشاره شده که ممکن است یک کمپین Kickstarter جدید راه‌اندازی شود یا گزینه‌های دیگری را برای انتشار بازی خود بررسی کنند. اگرچه آن‌ها نسبت به پروژه آینده خود خوشبین و نسبتا امیدوار به نظر می‌رسند، اما به این معنی نیست که مخاطبان بازی از آن استقبال خوبی می‌کنند. با این حال، برای این استودیو بسیار مشکل خواهد بود که بتواند پس از اتفاقی که با The Day Before رخ داد، اعتماد مخاطبان را بازگرداند و به جامعه بازیکنان برای تامین مالی پروژه‌های خود تکیه کند که ممکن است هرگز چراغ سبز دریافت نکنند.

source

توسط funkhabari.ir