دانلود بازی Gunsmith Simulator برای کامپیوتر

آپدیت v1.0.19 نسخه ElAmigos اضافه شد

به دنیای Gunsmith Simulator خوش آمدید، جایی که می‌توانید لذت و رضایت در نقش یک اسلحه ساز مجازی را تجربه کنید. در این بازی شما به جای یک صنعتگر با استعداد که در کارگاه خود اسلحه‌ها را تعمیر، بازیابی و شخصی سازی می‌کند، قدم می‌گذارید. اگر تابه‌حال مجذوب سلاح گرم شده‌اید و میل به ساختن آن‌ها را دارید، این بازی فرصتی منحصر به فرد برای افراط در اشتیاق خود ارائه می‌دهد. بازی با راه اندازی کارگاه شما، تجهیز آن به ابزارهای ضروری و سپس ورود به دنیای حراج‌های آنلاین شروع می‌شود تا اولین سفارش خود را تضمین کنید. از آنجا، سفر سفارشی سازی و کمال ساخت اسلحه آغاز می‌شود! فرایند تمیز کردن، درمان زنگ زدگی و اعمال لایه‌های محافظ بر روی سطوح چوبی و فلزی صدها اسلحه، بخش اساسی این بازی است.

Gunsmith Simulator تجربه‌ای معتبر از اینکه یک اسلحه ساز حرفه‌ای بودن چگونه است را ارائه می‌دهد. بازی شما را در تمام مراحل از تجزیه و تحلیل وضعیت اسلحه گرم، جدا کردن آن، شناسایی قطعات آسیب دیده یا فرسوده و تصمیم گیری در مورد نیاز به تعویض یا تعمیر می‌برد. این توجه به جزئیات یک لایه غوطه ور به گیم پلی اضافه می‌کند و باعث می‌شود بازیکنان احساس کنند که یک اسلحه ساز واقعی هستند. قلب بازی در جنبه‌های ساخت و سفارشی سازی نهفته است. بازیکنان با استفاده از ابزارهای تخصصی مانند ماشین تراش و CNC برای ایجاد اجزای تفنگ منحصر به فرد، با مواد مختلفی مانند چوب و فلز کار می‌کنند. شما حتی توانایی امتحان کردن اسلحه‌هایی که تولید کردید را در میدان تیراندازی نیز دارید. پس این بازی جذاب و خاص را از دست ندهید.

Gunsmith Simulator یک بازی ضروری برای علاقه‌مندان به سلاح گرم و هر کسی است که قدردان مهارت و توجه به جزئیات است. این یک تجربه عمیق و واقعی از یک اسلحه ساز بودن را ارائه می‌دهد و به بازیکنان اجازه می‌دهد اسلحه‌های گرم را در کارگاه مجازی خود تعمیر، بازیابی، شخصی سازی و در نهایت آزمایش کنند. پس سریعاً آن را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های WW2 Bunker Simulator Hunting Wild و Rogue AI Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gunsmith Simulator برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i5-4590
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 960 4GB
Storage: 15 GB available space
Additional Notes: .NET Framework 4.8 (32-bit), Windows 10N needs installed Media Feature Pack

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i5-9400F
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 1070 8GB
Storage: 15 GB available space
Additional Notes: .NET Framework 4.8 (32-bit), Windows 10N needs installed Media Feature Pack

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

There’s nothing like the smell of coffee combined with the metallic one of repaired guns in the morning… All you have to do is become a virtual gunsmith, and that’s how you’ll start each working day. You have already set up a workshop, equipped it, and learning the trade came naturally to you. Now all that’s left to do is get the first order. Fire up your computer, go to the “GunStock” website and browse the available auctions and listings. You may be lucky enough to find someone who just needs your skills!

source

توسط funkhabari.ir