بیوگرافی حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون با فیلم ترور او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی حجت الاسلام محمد صباحی

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون متولد شیراز بوده که امروز جمعه ۴ آبان بعد از نماز جمعه مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و ترور شد .

بیوگرافی حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون +‌فیلم ترور

حجت الاسلام صباحی بعد از اینکه مورد حمله مسلحانه قرار گرفت بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما به علت خونریزی بسیار زیاد ناشی از جراحت گلوله در بیمارستان فوت شد

سوابق

حجت الاسلام محمد صفایی به مدت ۱۰ سال امام جمعه شهر خرامه استان فارس بوده و سال‌ها به عنوان طلاب حوزه علمیه کازرون فعالیت دارد ایشان همچنین مدتی رئیس دفتر آیت الله بنیادی امام جمعه سابق کازرون بوده است.

حجت الاسلام صباحی در سابقه خود امام جمعه شهر خرامه استان فارس و رئیس دفتر آیت الله بنیادی بوده است مدتی نیز معاون اجرایی نهاد نمایندگی ولی فقیه استان فارس بوده است.

بیوگرافی حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون +‌فیلم ترور

ماجرای ترور

حجت الاسلام محمد صباحی در روز ۴ آبان ۱۴۰۳ در حالی که نماز جمعه را اقامه کرد توسط شخصی با اسلحه مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و بر اثر شدت جراحت حاصل از گلوله ترور شد .

ضارب بلافاصله اسلحه را به سمت خود گرفت و خودکشی کرد .

بنا به گفته فرماندار کازرون به احتمال زیاد خصومت شخصی باعث شده که این شخص به امام جمعه سوء قصد کند و او را به شهادت برساند.

در حالی که فرماندار کازرون می گوید امام جمعه با حالی وخیم در بیمارستان تحت درمان است، نماینده این شهر در مجلس گفته است که او به شهادت رسیده است. هنوز معلوم نیست این حادثه تروریستی و سیاسی بوده یا ضارب انگیزه های دیگری داشته است. با این حال فرماندار کازرون گفته است: احتمال خصومت شخصی در این حادثه وجود دارد و ابعاد موضوع در دست بررسی است.

بیوگرافی حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون +‌فیلم ترور

همسر و فرزندان

درباره زندگی شخصی و همسر و فرزندان حجت الاسلام محمد صباحی اطلاعاتی وجود ندارد اما گفته شده دارای چند فرزند است.

 

source

توسط funkhabari.ir